וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

29.10.2012 / 20:53

תומר סוויסה כבש שער אדיר מול האקסית (10), אך אבוחצירא השווה בפנדל (49). האלופה עם משחק תשיעי רצוף ללא ניצחון

one

רצף המשחקים ללא ניצחון של עירוני קרית שמונה בכל המסגרות התארך הערב (שני) לתשעה במספר, לאחר שהאלופה המכהנת סיימה ב-1:1 בביתה עם הפועל באר שבע במשחק השלמה מהמחזור השישי. תומר סוויסה, אקס הצפוניים, העלה את באר שבע ל-0:1 עם בעיטה חופשית נהדרת כבר בדקה העשירית, אולם שמעון אבוחצירא דאג להשוות מהנקודה הלבנה בדקה ה-49, ולחלק את הנקודות. שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם 8 נקודות כ"א, במוקמות 8 ו-9. שתיהן בוודאי יקוו לסיים את העונה במקום הרבה יותר גבוה.

וויליאם נג'ובו, תומר סוויסה שחקני הפועל באר שבע מקבלים זר פרחים מבעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי (מימין). אדריאן הרבשטיין
לפני המשחק קרית שמונה עשתה לו ולנג'ובו טקס, בדקה העשירית הוא נקם בה עם שער ענק. תומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר, שעדיין לא ניצח מאז החליף את גילי לנדאו בתפקיד, פתח עם שלושה חלוצים, אך קבוצתו שוב נראתה נחותה מיריבתה. הרחקה מטופשת של אלעד גבאי כבר בדקה ה-20, לאחר שמגן הנבחרת התחזה ברחבה וקיבל כרטיס צהוב שני ומוצדק, ממש לא עזרה, ובאר שבע ניצלה זאת כדי להשתלט על מרכז המגרש. רק חוסר דיוק של אבירם ברוכיאן, סוויסה ודובב גבאי, בצירוף יכולת טובה של דני עמוס בשער המארחת, מנעה מהקבוצה של אלישע לוי לנצח בקרית שמונה לראשונה מאז 2006, וסידרה לה תיקו חמישי בשבעה משחקים.

אחד הדברים החיוביים היחידים שהאלופה יכולה לקחת מהמשחק הערב היה שער הליגה הראשון העונה של מלך שעריה אשתקד, אבוחצירא, ואולי ממנו תבוא הבשורה. גם בעונה שעברה הדהירה של קרית שמונה החלה פחות או יותר בשלב הזה של הליגה, אולם כפי שהקבוצה של בכר נראית בשבועות האחרונים, קשה להאמין שהיא תרוץ לאליפות. אולי ניצחון על הפועל עכו בשבת תשחרר חלק מהלחץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער, מאחוריו אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
אולי ממנו תבוא היישועה. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לקרית שמונה בהתקפה: רוצ'ט הכניס כדור יפה לטאסבסקי שמצא עצמו לבד בתוך הרחבה, אך בעט חלש לידיו של אג'ידה.

דקה 7 - נג'ובו הימר על בעיטה מ-25 מטרים, עמוס ירד וקלט היטב.

דקה 10 - גול! איזה שער נפלא: תומר סוויסה, אקס קרית שמונה, סובב בעיטה חופשית מרהיבה מ-20 מטרים, אלכסונית מהשער, הישר לחיבורי הקורות של עמוס. 0:1 נהדר לבאר שבע.

דקה 12 - הזדמנות גדולה לקרית שמונה להשוות לאחר שבלבול בהגנת באר שבע אפשר ללאנצ'ה לסחוט מאג'ידה הדיפה גדולה לקרן.

דקה 20 - קרית שמונה נשארת בעשרה שחקנים: אלעד גבאי קיבל כרטיס צהוב שני אחרי התחזות ברורה ברחבת באר שבע. האלופה בצרות.

דקה 21 - סוויסה בעט מ-20 מטרים, עמוס הדף לקרן.

דקה 28 - ברק בכר עם חילוף מוקדם: ליאור לוי נכנס, דארקו טאסבסקי נכנס.

דקה 33 - דובב גבאי השתלט נהדר על כדור בקצה הרחבה, מצא עצמו לבד לגמרי מול עמוס והקפיץ מעליו - אך פגש במשקוף. מבצע גדול מסתיים בהחמצה.

השופט חיים יעקב שולף כרטיס אדום למגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי (על הדשא). אדריאן הרבשטיין
צלל ברחבה וראה כרטיס אדום מוצדק. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

מחצית שניה

דקה 49 - גול! בויאן מרקוביץ' תפס ברחבה את שמעון אבוחצירא, חיים יעקב הצביע בצדק לנקודה הלבנה ואבוחצירא בעצמו שלח פצצה אדירה אל הרשת העליונה. 1:1, ושער ליגה ראשון העונה לחלוץ הנבחרת.

דקה 55 - כדור רוחב מאגף ימין הגיע לרחבת קרית שמונה, אבירם ברוכיאן ניסה להמשיך עם העקב ולכבוש שער מרהיב, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 56 - פלצ'וק שלח פצצה למסגרת, עמוס הדף לרגליו של סוויסה, שמתוך הרחבה בעט את הריבאונד חזק ולא מדויק מחוץ למסגרת.

דקה 62 - סוויסה ניסה להשלים צמד בבעיטות חופשיות, כשסובב בעיטה יפה מ-20 מטרים, אך עמוס הדף היטב לקרן.

דקה 83 - הזדמנות ענקית של באר הולכת לאיבוד! סוויסה פרץ מצוין לרחבה והוציא כדור רוחב לנאסר המחליף, שמשישה מטרים הפציץ את המשקוף של עמוס. בבאר שבע טענו כי הכדור עבר את קו השער, אך בהילוך החוזר נראה בבירור כי טעו.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דארקו טאסבסקי (ליאור לוי, 28), אדריאן רוצ'ט, לאסלו לנצ'ה (עדי אלישע, 57), שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד (רביד גזל, 74).

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, וויליאם נג'ובו (ניקולאס פלצ'וק, 52), אבירם ברוכיאן (סיראז' נאסר, 66), תומר סוויסה, דובב גבאי (תומר אקסברד, 60).

שחקני עירוני קרית שמונה מאוכזבים: שמעון אבוחצירא (מימין), בריאן חרסיסיץ', שיר צדק, ליאור לוי. אדריאן הרבשטיין
הרצף נמשך. שחקני קרית שמונה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully