וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כשנחזור לנצח, גם הקהל יחזור למגרשים"

תהל אלון

30.10.2012 / 13:10

מאמן קרית שמונה התייחס ליציעים הריקים וליכולת קבוצתו ב-1:1 מול באר שבע. שרצקי והשחקנים חילקו כדורים לתלמידים

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכה: גדי וינסטוק
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
תהיה להם הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות. בכר/אדריאן הרבשטיין

למרות תוצאת התיקו שהשיגה אמש (שני) מול הפועל באר שבע, בקרית שמונה דווקא היו שבעי רצון ביום שאחרי מהתוצאה וזאת כמובן בשל התפתחות המשחק. כזכור, באר שבע הובילה כבר בדקה ה-10 משער שנכבש עלי ידי אקס קריית שמונה, תומר סוויסה, ובדקה ה-19 הכחולים כבר נשארו עם עשרה שחקנים לאחר שחיים יעקב שלף את הצהוב השני לעבר המגן אלעד גבאי והרחיק את השחקן. באותן דקות היה נראה כי האלופה הולכת לעבר עוד הפסד, אך שמעון אבוצירא דאג לכבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 והשווה את התוצאה.

קריית שמונה מוצאת את עצמה ללא ניצחון בליגה מאז המחזור השני, ובמועדון מודעים היטב לכך שהיכולת לא מספקת. הקבוצה לא נראתה טוב כלל במחצית הראשונה בייחוד לאחר הרחקתו של גבאי, אבל ברק בכר יכול להיות מעודד מהאופי שהפגינו שחקניו כאשר שיחקו כמעט 70 דקות בעשרה שחקנים ואף הצליחו להשוות. מעבר לכך, רק 1,500 אוהדים הגיעו לראות את המשחק של האלופה, דבר שגרם לאכזבה בקרב המועדון, והמאמן התייחס לכך: "נכון שהאצטדיון היום לא היה מלא אבל אני בטוח שאם נחזור למסלול הניצחונות גם הקהל יחזור למגרשים".

בכר גם התייחס להרחקתו ויכולתו של אלעד גבאי: "אלעד שחקן נבחרת מצוין, הוא יודע שהוא בתקופה פחות טובה אבל יש לו ביקורת עצמית מאד גבוהה והוא יודע בדיוק מה הוא צריך לשפר, זה הזמן שלנו לעזור לו לחזור לכושר שלו". המאמן הוסיף: "לאור התפתחות המשחק ברור שאני מרוצה, הבהרתי לשחקנים במחצית שאסור להם לאבד את הראש ויש מספיק שחקנים טובים שיכולים להשוות. ביקשתי לשמור על המסגרת ועל סבלנות וזה מה שהם עשו. יום שבת כבר יש לנו משחק מול עכו בבית עם הדחיפה של הקהל, ותהיה לנו הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות. כמו שראיתם היום החבר'ה משתדלים מאד ורוצים אבל דברים לא הולכים".

השופט חיים יעקב שולף כרטיס אדום למגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי (על הדשא). אדריאן הרבשטיין
היה צריך להתאפק. השופט מראה לגבאי את האדום/אדריאן הרבשטיין

החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס אף הוא לתיקו ואמר: "המשחק התפתח לרעתנו וחבל אבל זה הכדורגל. השופט היה צריך להתאפק עם הצהוב השני לאלעד אבל גם השופט בן אדם ואני לא נכנס לזה. אני שמח שלא הפסדנו. אין לנו זמן לנוח, נראה את הוידיאו מהמשחק ונתקן". נכון שזאת תקופה פחות טובה אבל נלחמנו מדקה 20 בעשרה שחקנים נגד קבוצה שמניעה כדור טוב.

השחקן הוסיף ואמר: "ברק דיבר איתנו במחצית והעמיד אותנו כמו שצריך. מגיע כל הכבוד לשחקנים מהשוער עד החלוץ שעמדנו טוב ולא ספגנו את השני וגם הבקענו זה מראה על אופי של הקבוצה". על היכולת האישית שלו אמר אבוחצירא: "אני נראה טוב בזכות החברים שלי ובזכות הביטחון שהם נותנים לי. כיף לי להחזיר להם. אבל זה לא שמעון, לא הקפטן ולא אף שחקן אחר שנמצא ביכולת מעל כולם. אנחנו כקבוצה מנצחים וכקבוצה מפסידים".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "אחרי השער של תומר סוויסה ואחרי ההרחקה של אלעד גבאי היינו יכולים בקלות לאבד את המשחק לגמרי, ברק דאג לפקס אותנו במחצית ואני מרוצה שלפחות יצאנו עם נקודה. ברור מאליו שאנחנו רוצים לצאת כבר לדרך חדשה ולהשיג כבר את הניצחון המיוחל, אני בטוח שזה רק עניין של זמן שהכל יתחבר".

היום חילקה הקבוצה 4.000 כדורים בכל בתי הספר בעיר, כששחקני הקבוצה עברו יחד עם היו"ר איזי שירצקי, הצוות המקצועי והניהולי בין התלמידים והעניקו להם כדורים מודפסים שיוצרו באופן מיוחד עם תמונות של השחקנים והחתימות.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער, מאחוריו אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
נראה טוב בזכות החברים. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully