וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן סחטה 2:2 מול פאלרמו

מיקולי (45) ובריאנצה (47) העלו את פאלרמו ליתרון, מונטוליבו (69) ואל שעראווי (80) הצילו את אלגרי. ערן זהבי לא שותף

אלילת המזל, כך נראה, החליטה לעשות חסד עם מסימליאנו אלגרי ולהשאירו כמאמן מילאן, לפחות לזמן מה. הרוסונרי, שניצחו במחזור הקודם 0:1 את גנואה, שוב נראו רע ונקלעו לפיגור 0:2 בפאלרמו, משערים של פבריציו מיקולי ופרנקו בריאנצה, אך הצליחו לחזור ולצאת עם נקודה. בפיגור 0:2, מאמן הרוסונרי, שמעמדו הולך ומחריף, יזם חילוף כשהכניס למגרש את בויאן קרקיץ', וזה השתלם לו. קרקיץ' רשם מחצית שניה טובה עם כמה פעולות טובות, כולל אחת בה בישל את השער המצמק שכבש ריקרדו מונטוליבו.

הקאמבק הושלם על ידי הלהיט של הכדורגל האיטלקי, הלוא הוא סטפן אל שעראווי, שהעלה את מאזנו האישי לשבעה שערים העונה ועלה לראש טבלת הכובשים בליגה האיטלקית, לפחות זמנית. אלא שמצבה של מילאן עדיין בכי רע: לאחר עשרה מחזורים, היא עומדת על 11 נקודות ושלושה ניצחונות בלבד.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
האיש שמציל את אלגרי פעם אחר פעם. סטפן אל שעראווי/רויטרס

מהלך המשחק

מחצית 1

אל שעראווי ופאטו פתחו בחוד של אלגרי, כשפלארמו נאלצה לבצע חילוף כבר לאחר שתי דקות, בעקבות פציעה מוקדמת של מאסימו דונאטי. בדקה השמינית שלח ריקרדו מונטוליבו כדור עומר טוב לפאטו, שהתמהמה ואיבד את הכדור ברחבה. מתפרצת מהירה של פאלרמו בדקה ה-16 הציבה את פבריציו מיקולי במצב טוב. האיטלקי המוכשר בעט כדור לא רחוק מהקורה והחוצה. פאלרמו נראתה טוב יותר ומיקולי ניסה את מזלו פעם נוספת, הפעם בבעיטה חופשית, אך אמליה הצליח להדוף ממרכז השער.

מיקולי, שוב הוא, הגיע למצב הבקעה נוסף לאחר טעות אומללה של קונסטנט, אך הפעם בעט מעל למשקוף. חוסר המזל של החלוץ האיטלקי נמשך, כשבעיטה חופשית נוספת שלו בדקה ה-32 חלפה ליד העמוד. בדקה ה-45 מיקולי הצליחל הבקיע את השער שמגיע לו. הוא סחט פנדל, לאחר שבעט כדור שפגע בידו של אבאטה ובעט בעצמו פנדל לא חזק, אך מדויק. 0:1 לפארלמו בירידה למחצית.

פבריציו מיקולי, פרנקו בריאנצה, פאלרמו. GettyImages
השערים המוקדמים שלהם לא הספיקו. מיקולי ובריאנצה/GettyImages

מחצית 2

עם פתיחת המחצית השנייה, אלגרי ביצע חילוף כאשר אורבי עמנואלסון נכנס על חשבונו של מתיו פלאמיני. בדקה ה-47 זה כבר הפך ל- 0:2. בריאנצה הסתובב במרחק 20 מטרים מהשער ללא כל הפרעה, ובעט בעיטה מדויקת ברגל שמאל לפינה הרחוקה. אלגרי ניסה להגיב במהירות והכניס את בויאן קרקיץ', שבדקה ה-58 פרץ ועבר שני שחקנים ברחבה ובעט חזק בשמאל, אך אויקאני הדף היטב.

בויאן, שהפיח חיים בהתקפה של הרוסונרי, סחט בעיטה חופשית מ-20 מטרים בדקה ה-65. מונטוליבו בעט מצוין לכיוון החיבורים, אויקאני התמתח ורשם הצלה טובה מאוד. האורחת המשיכה בניסיונותיה לצמק, כשאבאטה קיבל כדור ברחבה בדקה ה-67, העביר רוחב טוב, אך אל שעראווי לא הצליח להגיע לכדור. דקה לאחר מכן, הלחץ כבר השתלם. קרקיץ' קיבל כדור והעביר כדור רוחב חכם למונטליבו, שבעט כדור שניתז מרגלו של בלם פאלרמו וחדר לרשת. 1:2 לפאלרמו.

בדקה ה-80 הקאמבק של מילאן הושלם. אבאטה העביר כדור לרחבה, אויקאני הדף לא טוב ואל שעראווי, הלהיט של מילאן, גילגל לרשת את שערו השביעי העונה. 2:2, והחלוץ הצעיר עולה לראש טבלת המבקיעים באיטליה. קרקיץ' המשיך את יכולתו הטובה ובדקה ה-89 בעט כדור מסוכן אך חלש מדי מ-20. אויקאני קלט בקלות ובדקות שנותרו לא נרשמו מצבי הבקעה.

מסימליאנו אלגרי, מאמן מילאן. רויטרס
כמה הוא עוד יוכל למשוך כמאמן מילאן? מסימליאנו אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully