וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: סיכום אירועי בלאטור 78

מהלומות, נוק אאוטים והרבה אקשן. צפו בקרבות שנערכו השבוע בדייטון, אוהיו, והועברו בשידור ישיר בערוץ אגו טוטאל

צפו בקטע מאירוע בלאטור 78. קרבות ה-MMA מועברים בשידור ישיר בערוץ אגו טוטאל.

זירת הקרבות של בלאטור הגיעה לשלב חצי הגמר של העונה השביעית בקטגוריית משקל בינוני-קל (שבעה ק"ג), ואירוע בלאטור 78 התקיים באולם ניטור סנטר שבדייטון, אוהיו. טרם הקרבות בשלב חצי הגמר בין ליימן גוד (ארה"ב) נגד מיכאיל צארב (רוסיה) ומריוס זארומסקיס (ליטא) נגד אנדריי קורשקוב (רוסיה), נערכו שני קרבות מסקרנים מאוד שתוצאותיהם עשויות להשפיע על המשך דרכם של הלוחמים המשתפים בהמשך הקריירה בארגון בלאטור.

בקרב הראשון של הערב במשקל בינוני (84 ק"ג) נפגשו בריאן רוג'רס ודומיניק סטיל האמריקנים. רוג'רס שואף להשתתף בטורניר משקל בינוני בעונה הבאה של בלאטור ולכן הוא היה חייב לנצח את סטיל שערך את הופעת הבכורה של בבלאטור. רוג'רס אכן גבר על יריבו בתום שלושה סיבובים בהחלטת שופטים אחידה, אך סטיל הוכיח את קשיחותו הרבה ולמרות ההפסד, נראה כי הוא יקבל קרב נוסף בעתיד הקרוב אחרי שיתאושש מהטיפול של רוג'רס.

בקרב השני (משקל נוצה 66 ק"ג) נלחמו דניאל סטראוס (ארה"ב) ואלבין רובינסון (ברזיל). סטראוס זכה בטורניר העונה השישית של בלאטור וממתין לקרב על התואר העולמי. עד לקביעת מועד ויריב לקרב הזה, הוא נדרש לעבור את רובינסון, תלמידו של הוייס גרייסי האגדי שהעניק לו גם את החגורה השחורה בג'יו ג'יטסו ברזילאי. סטראוס לא נבהל מכרטיס הביקור של יריבו וכבר מהפתיחה הוא שלט ברובינסון וכתש אותו על הקרקע תוך תצוגת לחימה ברמה עולמית גבוהה. בחלוף 4:51 דקות בסיבוב השני, הכניע סטראוס את יריבו בחניקה אחורית ונראה כי הוא מוכן יותר מתמיד לקרב על התואר העולמי.

בטורניר חצי הגמר בעונה השביעית נערכו שני קרבות מסקרנים. בקרב המרכזי של הערב, ליימן גוד האמריקני פגש את מיכאיל צארב הרוסי. הלוחם האמריקני ניצח בנוק אאוט טכני אחרי 3:54 דק' בסיבוב השני אך טעם הניצחון לא היה מתוק. שניות ספורות לפני הניצחון, פתח ליימן גוד במתקפה על צארב שהתלונן על פציעה בעין (אצבע של ליימן גוד שחדרה לעינו בלי כוונה) והניף את היד לעבר השופט וביקש לעצור את הקרב. שופט הזירה נראה כמי ששועה לבקשתו של צארב, אך החליט בסופו של דבר לא לעצור את הקרב וליימן גוד הסתער על צארב ההמום שהיה משוכנע כי הקרב יעצר. ליימן גוד ניצל את הטעות של השופט שבלבלה את צארב וסגר עניין בסדרה של מהלומות קשות ללא תגובה של צארב שהובס בנוק-אאוט טכני.

למרות שהקרב בין מריוס זארומסקיס (ליטא) לאנדריי קורשקוב (רוסיה) לא נקבע לקרב המרכזי, הרי שהוא היה הקרב של הערב ללא כל ספק. זארומסקיס המנוסה והמעוטר הגיע כפייבוריט לניצחון מול קורשקוב הרוסי הצעיר בן ה-22 שעושה את צעדיו הראשונים בארה"ב ונהנה ממאזן מושלם של קרבות ללא הפסד בקריירה. קורשקוב חיסל את זארומסקיס תוך שימוש בנשק של זארומסקיס עצמו בטכניקת סטרייקינג (אגרופים ובעיטות בעמידה). זארומסקיס שרד 2:14 דק' בלבד בסיבוב הראשון עד שספג את גשם האגרופים החזקים (12 מכות אגרוף חזקות בזו אחר זו), ובסופם עצר השופט את הקרב והעניק לקורשקוב הצעיר את הניצחון היוקרתי ביותר בקרירה מול מריוס זארומסקיס בנוק אאוט.

לימן גוד ואנדריי קורשקוב ייפגשו בגמר העונה השביעית בעוד מס' שבועות וילחמו על פרס של 100 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully