וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "אני חושב שהת'אנדר עדיין הכי טובים במערב"

הגארד של מיאמי התייחס לטרייד על ג'יימס הארדן: "ביוסטון כל העיניים יהיו עליו, אני חושב שבמובן מסוים זה מה שהוא רצה"

ביוני האחרון חגגה מיאמי היט זכייה באליפות ה-NBA אחרי 1:4 על אוקלהומה סיטי בסדרת הגמר. אחד מהשחקנים הבולטים של הת'אנדר לאורך כל העונה היה ג'יימס הארדן, שבסדרת הגמר העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק, אבל במקרה של שחזור הסדרה גם העונה, הגארד בן ה-23 לא יהיה שם, אחרי הטרייד המדובר שלו ליוסטון רוקטס.

דווין וויד התייחס לטרייד ואמר: "זה היה מדהים, אבל זה המהלך שהם הרגישו שנכון עבורם. זה קצת מנער את המערב, אני חושב ששתי הקבוצות עשו עסקה טובה. קווין מרטין הוא סקורר בכלל לא רע. נראה איך הדברים הסתדרו, אבל אני חושב שאוקלהומה סיטי היא עדיין הקבוצה הכי טובה במערב".

וויד התייחס גם לכך שעם המעבר, הארדן יהפוך משחקן שישי אצל הת'אנדר, לשחקן המרכזי של הרוקטס: "כל העיניים מתמקדות בך משחק אחרי משחק, זה שונה מלקום מהספסל, כשאם יש לך משחק טוב כולם מדברים עלייך ואם לא, לא כותבים עלייך. זה מה שהארדן רצה במובן מסוים, הוא רצה לקבל את מלוא ההערכה ולהיות על הפרקט. עכשיו הוא יהיה צריך לעבוד קשה כדי להראות שהמשכורת שהוא דרש מגיעה לו. הוא יכול לעשות דברים יפים ביוסטון, נראה מה יהיה".

חברו של פלאש למיאמי היט, לברון ג'יימס, הוסיף: "כולנו יודעים שג'יימס הארדן היווה חלק חשוב בת'אנדר. היה לו תפקיד בכיר בהגעה שלהם לסדרת הגמר בעונה שעברה. הם קיבלו שחקנים טובים בתמורה, אבל לא נוכל לדעת איזה שינוי הקבוצה שלהם עברה עד שנשחק נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully