וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אוהדי הפועל תל אביב נולדו לסבול"

28.10.2012 / 23:20

מאמן הפועל תל אביב על הניצחון הדחוק על אשקלון. עודד קטש על ניצחון אילת: "הגענו עם אנרגיות אחרות, נקווה שנהיה יציבים"

בצל ההפתעה המרעישה שרשמה מכבי ראשון לציון, שהביסה 64:81 את מכבי תל אביב בביתה, שוחקו גם שלושה משחקים הערב (ראשון) בליגת העל. הפועל תל אביב המשיכה את המומנטום לאחר הניצחון הגדול על הפועל ירושלים במלחה במחזור שעבר, כשגברה 70:77 על אליצור אשקלון לאחר קרב לא קל. הפועל אילת, שפתחה את העונה בצורה בינונית, הרשימה כשהביסה 62:80 את מכבי חיפה, שהייתה בלתי מנוצחת עד המפגש ביניהן. הפועל חולון סיבכה עוד יותר את הפועל גלבוע/גליל עליון, שהנחילה לה הפסד שלישי בשלושה מחזורים, עם 88:92 באולמה הביתי בגן נר.

יונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב מול גור פורת שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
"ארז אדשלטיין נתן לי תמיכה יוצאת מהכלל". יונתן שולדברנד/מגד גוזני

ארז אדלשטיין: "אוהדי הפועל תל אביב נולדו לסבול"

הפועל תל אביב הצליחה לגרד ניצחון שני העונה, כשגברה 70:78 על אליצור אשקלון בבית מכבי. זה לא היה קל לשחקנים של ארז אדלשטיין: אשקלון נטלה את ההובלה ברבע השלישי ואף הוליכה בשלבים מסוימים ברבע האחרון, אך יכולת משכנעת של יונתן שולדברנד ומתן נאור בסיום העניקה לה את הניצחון.

שולדברנד אמר בסיום: "אני באתי לעשות מה שאני צריך לעשות, אבל גם כששחקנים אחרים נכנסו למשחק הם עשו שינוי. אשקלון היא סגנון אחר של קבוצה מירושלים, זה ההבדל העיקרי. שיחקתי כבר בעבר בעמדה 5, אבל הם שיחקו בהרכב נמוך אז מן הסתם שיחקתי בעמדה 4. אני מאוד שמח להיות פה, זה הדבר היחידי שיש לי להגיד. ארז נתן לי גב ותמיכה וזאת חוויה יוצאת מן הכלל. אין מילים לומר על הקהל, זאת חוויה מדהימה ואני מקווה שזה יימשך עוד הרבה שנים".

מאמן האדומים, ארז אדלשטיין, אמר: "אוהדי הפועל נולדו לסבול. זה לא עושה לי טוב כי ברור שאנחנו עוד לא מנוסים לגמור משחקים אבל נפלנו למלכודת ברבע הראשון, והחטאנו קצת בהתחלה. אני שמח שבר טימור התרגש בהתחלה ובסוף עשה פעולה של גדול. נפלנו למלכודת של אשקלון, ידענו שהם פיזיים ואגרסיביים ויגררו אותנו למה שהם רוצים. הם ניצלו יפה את העובדה שלא לחצנו רכז כמו מרכוס מור. הם שיחקו עם הרכב שעושה לנו בעיה. הפאול הרביעי של דמונטז סטיט אילץ אותי להשאר עם חמישה ישראלים, זה לא היה מסר ולא כוונה. אנחנו לא חכמים כדי להעניש. יותר קל לתקן את הדברים האלה כשמנצחים".

שחקן עירוני אשקלון ליאור ליפשיץ. מגד גוזני
"קיבלנו שכר לימוד מאוד רציני". ליאור ליפשיץ/מגד גוזני

גארד אשקלון, ליאור ליפשיץ: "בדקות אחרונות איבדנו את זה פתאום. צריכים ללמוד מזה, אנחנו קבוצה שתוך כדי תנועה מנסים להתחבר והיום קיבלנו שכר לימוד מאוד רציני. החוכמה שלנו שפעם הבאה זה לא יקרה ויהיו פעמים כאלה כי אנחנו קבוצה חכמה עם אופי חזק של קבוצה לוחמת. צריך ללמוד מזה וחבל שלא לומדים תוך כדי ניצחונות, זה אתגר ואנחנו אוהבים אתגרים. מקווה שפעם הבאה נהיה יותר קשוחים ונלך לדברים שעדי אמר לנו, נפתח את הראש בסוף ושיקרו דברים טובים בהמשך".

מאמן אשקלון עדי אזולאי: "שיחקנו טוב אבל הייתה קריסה בדקות האחרונות, עשינו את כל הטעויות האפשריות. היה פה לחץ אדיר, למרות שאני מכבד את שלושת השופטים, שלושתם שופטים טובים, אבל בדקות האחרונות לא קיבלנו מספיק קרדיט כמו הפועל ואני הולך עם תחושה מסוימת מבלי להמעיט בחוסר שליטה שהייתה לנו בסיום".

"באנו מוכנים, ידענו מה הפועל נותנת. גם הפתיחה לא הייתה טובה אבל עשינו התאמות טובות, אנחנו נתקעים סביב 70-72 נקודות, אבל בשביל זה צירפנו את גור פורת. אנחנו מנסים תוך כדי תנועה לעשות כל מיני דברים, לצערי הרב זה משחק שהיינו צריכים לקחת וזה הפסד שברח לנו בסוף, וצריך לקחת את המסקנות מחוסר השליטה שלנו".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא מרוצה. דן שמיר/אדריאן הרבשטיין

דן שמיר: "אני מרגיש שאנחנו עדיין לא מסודרים"

גם הפועל חולון סימנה ניצחון שני העונה. הקבוצה של דן שמיר פתחה לא טוב ונקלעה לפיגור במשחק החוץ מול גלבוע/גליל, אך ידעה לחזור בזמן בזכות ג'ום דייסון ושון דניאל, שהתעלו בדקות בסיום והעניקו לה ניצחון דרמטי, ניצחון שמעמיק את המשבר בקבוצה מהגלבוע, שנותרה ללא ניצחון.

מאמן המנצחת, דן שמיר, אמר בסיום: "לא היינו בשליטה במשחק 35 דקות וניצחנו, אני מרגיש שאנחנו עדיין לא מסודרים. במידה מסוימת זה נורמלי, נצטרך לסדר הרבה דברים. אני מרגיש שיש לנו הרבה מה לעשות. מצד שני קבוצות צריכות לדעת לנצח בסיטואציות כאלה, כשהמשחק לא מתפתח כמו שאתה רוצה, ולא משחקים כל כך טוב, ובמיוחד אנחנו שבאנו אחרי משחק מאוד לא טוב ביום רביעי. אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק".

על ג'רום דייסון, שהצטיין עם 27 נקודות, אמר שמיר: "אני לא אחשיב את זה כסוד מקצועי גדול במיוחד כשאני אגיד שהוא שחקן מטרה מרכזי אצלנו והרבה דברים תלויים סביבו וידענו שאנחנו צריכים שחקן כזה שיכול לקחת וליצור. הוא שחקן שתלוי הרבה בקבוצה כי הוא שחקן שעושה את רוב הדברים במשחק מעבר וזה תלוי במשחק הקבוצתי שלנו, הוא לא הברומטר היחיד שלנו".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
מרוצה מהאנרגיות. עודד קטש/ברני ארדוב

עודד קטש: "באנו עם אנרגיות אחרות למשחק הזה"

הפועל אילת, עוד קבוצה ששואפת להגיע לצמרת העונה, רשמה ניצחון שני העונה והביסה 62:80 את מכבי חיפה במשחק ביתי. היה זה הפסד ראשון העונה לקבוצה מהכרמל. מאמן אילת, עודד קטש, שמח בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון הזה. ניצחנו את המשחק הגנתית כבר בחצי הראשון והיו אנרגיות היום שלא היו לנו בשני המשחקים הראשונים. זה אופייני לקבוצה צעירה שנמצאת בתחילת הדרך. אין לנו הרבה שחקנים זרים מנוסים שמכירים את הליגה אז זה צפוי שיהיו עליות וירידות. נקווה שלאט לאט נהיה יותר יציבים. ליאור חכמון שחקן טוב והוא לא סתם פה, הוא עבר שנה לא פשוטה עם הפציעה בברך. אני אישית מאוד נהנה פה המערכת מתנהלת בצורה הכי מקצועית שיש. יש פה אנרגיות טובות והעיר מקבלת אותנו בחיבוקים וזה כיף ".

שחקן ברק נתניה ליאור חכמון. קובי אליהו
קטש מרוצה מההתקדמות שלו. ליאור חכמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully