וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: 23 נקודות לנעימי בטריומף, 11 להלפרין בבאיירן

אקס ירושלים קלע 5 שלשות, קבוצתו רשמה ניצחון שני לאחר 62:85 על מינסק. אקס מכבי ת"א הצטיין בניצחון על ביירות

יובל נעימי פתח את העונה בצורה טובה למדי במדי טריומף מוסקבה, והיום (שני) הוא המשיך במומנטום החיובי שלו. טריומף רשמה ניצחון שני שני בליגה המזרח אירופית, לאחר שהביסה 62:85 את צמוקי מינסק במסגרת המחזור הרביעי בליגה. נעימי עלה ל-22 דקות בהן קלע 23 נקודות באחוזים מצוינים. ארמני מילאנו התקשתה מאוד ללא קית' לנגפורד והובכה בביתה על ידי רג'יו אמיליה העולה החדשה.

יובל נעימי שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ממוצעים טובים מאוד בפתיחת העונה. יובל נעימי/מגד גוזני

הגארד הישראלי קלע 4 מ-5 משתי נקודות ו-5 מ-6 מטווח השלוש. נעימי הוסיף גם שלושה ריבאונדים, שני אסיסטים וגם רשם ארבעה איבודים במשחק. לצד נעימי, שהיה הקלע הבולט בשורות הקבוצה הרוסית, בלטו סרגיי קראסב הצעיר (בנו של שחקן העבר ואסילי) עם 16 נקודות ושישה ריבאונדים, כשגם טזמין מיטשל, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, מוסיף 12 נקודות וחמישה ריבאונדים.

בשורות המפסידה בלט המקומי אלכסנדר פומין עם 15 נקודות. נעימי מעמיד ממוצעים מרשימים עד כה, כשלאחר ארבעה מחזורים בליגה המזרח אירופית הוא קולע 17.5 נקודות בממוצע, אליהם הוא מוסיף 4.5 אסיסטים ושלושה ריבאונדים.

יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נכנס היטב לעניינים. יותם הלפרין/ברני ארדוב

גם ליותם הלפרין היה ערב כדורסל גדול. הגארד הישראלי קלע 11 נקודות בניצחונה של באיירן מינכן על ביירות 54:73. אחרי שתרם עשר נקודות מול לודוויגסבורג בשבוע שעבר, הפעם הלפרין שהה על הפרקט 19 דקות. הוא קלע 2 מ-4 מהשלוש, הוסיף 1 מ-1 משתיים ודייק ב-3 מ-5 מהעונשין. הלפרין גם הוריד שני ריבאונדים והוסיף שלושה אסיסטים.

באיירן שלטה במשחק מהפתיחה ועלתה ל-11:19 לאחר הרבע הראשון. היתרון שלה נשמר גם בהמשך והיא השלימה את הניצחון הרביעי שלה העונה משישה משחקים כשהיא נמצאת במקום השישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully