וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 4:4 בין לוריין לאז'קסיו, מארסיי - ליון נדחה

לוריין חזרה מפיגור 4:1, סונו כבש בתוספת הזמן. רוחות עזות גרמו לדחיית מפגש הצמרת. 1:3 מפתיע לבאסטיה על בורדו

משחק הצמרת בליגה הצרפתית בין מארסיי לליון, שתוכנן להיערך הערב (ראשון) בשעה 22:00, נדחה בעקבות מזג האוויר בדרום צרפת. הרוחות החזקות בעיר גרמו לקיום ישיבת חירום של אנשי האצטדיון, כוחות הביטחון וראשי הליגה, שהודיעו לבסוף על דחיית המשחק בסטאד ולודרום למועד אחר שטרם נקבע.

לוריין - אז'קסיו 4:4

בעוד קרב הצמרת נדחה, משחק בעל פרופיל נמוך יותר סיפק חגיגת שערים ודרמה גדולה. לוריין חזרה הביתה במטרה להתאושש מהשישייה שחטפה מוולנסיין, ספגה רביעייה במפגש משוגע מול אז'קסיו וידעה לחזור מפיגור 4:1. האורחים מקורסיקה עלו ליתרון כבר אחרי דקה, משער נאה של שאקיר בלגזואני. אדוארו הברזילאי בישל בדקה ה-11 לאדריאן מוטו את שער הבכורה של הרומני בצרפת והבקיע בעצמו את שני השערים הנוספים של אז'קסיו בדקות 40 ו-45. ווסלי לאוטואה צימק בדקה ה-33, וז'רמי אליאדייר כבש צמד במחצית השנייה (46 ו-79) שנתן ללוריין תקווה לדקות הסיום. המארחים לחצו וארבע דקות בתוך תוספת הזמן באו על שכרם, עם שער דרמטי של ז'יל סונו.

באסטיה - בורדו 1:3

הקבוצה מעיר היין החזיקה מעמד ללא הפסד במשך תשעה משחקים העונה ועוד שישה בסוף העונה שעברה, אך הרצף שלה נקטע דווקא על ידי העולה החדשה מקורסיקה. באסטיה קיבלה תמורה מפתיעה מהילד בן ה-19 פלוריאן תובאן, שהדהים עם צמד בדקות 6 ו-17. יוהאן גופראן צימק לבורדו בדקה ה-30, אבל הטוניסאי ווהבי חאזרי סגר עניין בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-56.

ז'יל סונו שחקן לוריין (משמאל) מול מקסים גונאלון שחקן ליון. רויטרס
הציל את לוריין. ז'יל סונו, משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully