וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות קלים לברצלונה ומלאגה, ניצחון דחוק לריאל

הקטלאנים הביסו את טנריפה 75:100, הבלאנקוס ניצחו בקושי את קאחה 81:83, יריבת מכבי ת"א לא התקשתה מול מאנרסה

המחזור החמישי בספרד נערך היום (ראשון), ובמרכזו אירחה ריאל מדריד, הקבוצה המושלמת היחידה, את קאחה לבוראל. הבלאנקוס של פאבלו לאסו שמרו על הביתיות ועל המאזן המושלם וניצחו בקושי רב 81:83 בהארכה. במצב של שוויון, סרחיו רודריגס קלע את סל הניצחון בעוד קאחה איבדה את הכדור וירדה מנוצחת.

ניקולה מירוטיץ' סיים עם 16 נקודות, ג'ייסי קארול קלע 13, פליפה רייס 12, מרכוס סלוטר 11, סרחיו רודריגס 10. בצד המפסיד נמניה בייליצה היה אחראי ל-25 נקודות של קאחה, ומאצ'יי לאמפה עם 22.

עוד קודם לכן שבה סוף סוף ברצלונה למאזן חיובי בליגה, כשהביסה את טנריפה 75:100. חואן קרלוס נבארו הוותיק הצטיין עם 21 נקודות, אנטה טומיץ' הוסיף 19 ואילו שרונאס יאסיקביצ'יוס, שלא מרבה לשחק ביורוליג, קיבל ארבע דקות משחק בלבד, ולא קלע.

מלאגה, שנמצאת בבית ב' של היורוליג עם מכבי תל אביב וביום חמישי החולף גברה על סיינה בהארכה, הביסה את מאנרסה 70:88. האנדלוסים, שנכנעו לאלופה הישראלית במחזור הפתיחה של היורוליג, קיבלו 20 נקודות מזוראן דראגיץ' ו-15 ממרכוס וויליאמס.

ביוון אולימפיאקוס מתאוששת מההפסד האחרון ביורוליג לז'לגיריס. הקבוצה של גיורגוס ברצוקאס רשמה ניצחון חוץ גדול 53:97 על איקארוס ושמרה על המאזן המושלם בראשות הטבלה.

בליגה האיטלקית אירחה מילאנו של קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס את רג'יו אמיליה העולה החדשה, והפסידה באופן מפתיע 78:66. לנגפורד, שכיכב במכבי תל אביב בעונה שעברה ופתח את העונה מצויין גם באיטליה, לא שיחק במשחק הזה וחסרונו הורגש מאוד. הנדריקס שותף חמש דקות בלבד, קלע נקודה ולא השפיע על המשחק. טיילור דונל היה כוכב המשחק הזה כשקלע 23 נקודות למנצחים. רג'יו אמיליה סגרה עניין כבר ברבע הראשון עם 11:26 ממנו מילאנו לא חזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully