וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א למפכ"ל המשטרה: אוהדינו בסכנה בטדי

הנהלת האדומים חוששת מהמשחק ביום ב': "אוהדי בית"ר מתכננים אמבוש". גורם בעמותת בית"ר: "פרובוקציות מיותרות"

בהפועל תל אביב קיים חשש אמיתי מפגיעה של אוהדי בית"ר ירושלים באוהדים של הקבוצה לפני ואחרי המשחק בין הקבוצות מחר באצטדיון טדי (שני, 20:50, ערוץ 1) והיום שיר מנכ"ל המועדון, אמיר לובין, מכתב רשמי למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו. כמו כן נשלחו העתקים לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' ולוי"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במכתב כתב המנכ"ל לובין: "הובא לידיעתנו כי באתרי האוהדים מופיעים איומים מצד אוהדי בית"ר, שמתכננים 'הפתעה' ו'אמבוש' לאוהדי הפועל שיגיעו למשחק"/ברני ארדוב

תוכן המכתב הוא כדלהלן:

"בשבוע האחרון חלו מספר מקרים אלימים סביב קבוצת הפועל תל אביב, הקשורים לכאורה לאוהדי בית"ר ירושלים. כשברקע המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים שייערך באצטדיון טדי בתאריך ה-29.10.12. שרשרת האירועים האלו, המתוארת בהמשך, מגבירה אצלנו את החשש לבטיחותם ושלומם של אוהדינו שיגיעו למשחק ביום שני, וברצוננו להתריע בפני הבאות את כל הגורמים הרלוונטיים ולבקש התערבות מידית והיערכות מיוחדת לקראת המשחק.

"בבוקר ה-21.10.12 , כשראשוני העובדים הגיעו למתחם האימונים על שם חודורוב בחולון, נמצאו שלוש כתובות נאצה שרוססו על קירות המתחם. באחת נכתב: 'מוות לערבים LF' ובשנייה 'הפועל זונה LF' ובנוסף ציור של מנורה. בשלישית נכתב: 'הפועל זונה', ו'נזיין אתכם'. כידוע LF מציין את ראשי התיבות של ארגון אוהדי בית"ר המכנה עצמו 'לה-פמיליה'.

"באותו בוקר גילה שוער הפועל תל אביב, אפולה אדל, כי ארבעת צמיגי מכוניתו נוקבות שעה שחנה בחנייה התת קרקעית בביתו שבצפון תל אביב. יש לציין כי בערב שלפני בתאריך ה-20.10.12, שיחקה בית"ר ירושלים נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד, מה שאפשר לאוהדי בית"ר 'להמשיך את החגיגה' בתל אביב ולבצע את זממם לפני חזרתם הביתה לבירה.

"בנוסף לכך, הובא לידיעתנו כי באתרי האוהדים מופיעים איומים מצד אוהדי בית"ר, שמתכננים 'הפתעה' ו'אמבוש' לאוהדי הפועל שיגיעו למשחק. כידוע, חניית האורחים בטדי נמצאת בשיפוצים עניין שיגרום לחיכוך מסוכן בכניסה וביציאה מהאצטדיון. ברצוננו להתריע כבר היום בפני אדוני המפכ"ל בטרם יגיע האסון. אנו מבקשים להבטיח את בטיחותם של אוהדינו, בעלי משפחות, נשים וילדים שמעוניינים בסך הכל להגיע לכל מגרש, ליהנות ממשחק כדורגל ולחזור הביתה בשלום".

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אוהדי הפועל תל אהיה לא צריכים לחשוש ולא צריכים לייצר פרובוקציות מיותרות. שמרנו עבור האוהדים חנייה הסמוכה ליציע הצפון מערבי שכבר משעות הבוקר תאובטח עבורם עד לאחר סיום המשחק. אין אף מגרש בארץ ששומר משעות הבוקר חנייה לאוהדי הקבוצה היריבה, אך אנו עושים זאת. בנוסף, מעל 450 אנשי אבטחה יאבטחו את המשחק, כמות גדולה לכל הדעות".

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ארבעה צמיגים מנוקבים. אדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully