וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי בית"ר מטריפים את טביב, האווירה מחר תדליק אותו"

28.10.2012 / 10:21

מקורב לאיש העסקים משוכנע כי המשחק מול הפועל ת"א יקרב את טביב לרכוש את בית"ר. האוהדים זועמים על החלטת המשטרה

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו באלי טביב מגיע לבית משפט השלום, הבוקר

על אף שאיציק קורנפיין מתקשה לזהות תחושת בטן אצל אלי טביב בנוגע לרכישה אפשרית של בית"ר ירושלים, אצל מקורבי איש העסקים התחושה שונה. כל מי שמדברים איתו בנושא משוכנע כי טביב יחליט בסופו של דבר לקחת את הקבוצה ובמאי 2013 יהפוך לבעלים. אפילו אישתו דנה צוטטה במקומונים בירושלים כאומרת כי "החיידק הזה של הכדורגל נמצא אצל אלי ולכן אני מעריכה שהוא ירכוש את בית"ר".

אחד האנשים הקרובים לטביב שצפוי להגיע עימו מחר למשחק בין האקסית ואולי מי שתהיה קבוצתו העתידית אמר: "הוא עושה את כל הפעולות כדי לקחת את בית"ר. הוא לא מבזבז זמן, הוא בודק עם אנשים בירושלים וכל מיני אנשים מעורבים בכל פרט הכי קטן. זאת גם ההזדמנות שלו לסתום הרבה פיות היות ובבית"ר אין שום נכסים וזאת השקעה מהכיס נטו, בלי רווחים צפויים בעתיד הקרוב בכלל. בית"ר זה בור כלכלי והוא יצטרך עזרה מהעירייה, מהאוהדים שיפתחו את הכיס וגם מהסביבה העסקית של בית"ר. הוא מאמין שאפשר להחזיר את המועדון הזה לקדמת הבמה".

בנוגע ליום שני אמר אותו מקורב: "אוהדי בית"ר מטריפים את טביב בכל פינה ברחוב, פונים אליו כמו אל משיח שיגאל אותם. זה משפיע עליו ואני בטוח שהאווירה מחר בטדי תדליק אותו עוד יותר. עדיין יש דברים לבדוק אבל כמו שזה מרגיש עכשיו הוא יהפוך בשנה הקרובה לבעלים של בית"ר".

בית"ר תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק. הקבוצה תצפה בוידאו ממשחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה, כאשר כבר אתמול אמר המאמן אלי כהן לשחקנים: "נגד הפועל תל אביב אסור לעשות טעויות, על כל טעות משלמים במזומן".

המגן חיים מגרלשווילי היה נינוח אחרי בני יהודה ולקראת הפועל ואמר: "אפשר להגיד שהלחץ קצת ירד אחרי הניצחון הראשון אבל זה לא מספיק. אלי מוריד את כולם לקרקע השבוע. לא עשינו שום דבר, בסך הכל ניצחון אחד משישה משחקים, חייבים המשכיות. לא ראיתי את המשחק של הפועל אבל הבנתי שהם נתנו משחק טוב. אין לנו מה להילחץ, אנחנו בבית שלנו עם הקהל שלנו וצריכים לקחת את השלוש נקודות. הפועל קבוצה מצויינת באופן כללי, יש להם התקפה מצויינת אבל אנחנו באים עם המטרות שלנו. כבר חודש מדברים על המשחק הזה, כל האוהדים עוצרים אותך ומדברים איתך עליו וניתן הכל כדי לשמח אותם. ברור שאנחנו יכולים לנצח, אנחנו בית"ר ירושלים".

כ-12,000 איש הבטיחו את הגעתם מחר לטדי. 7,500 כרטיסים שנמכרו לאוהדי בית"ר, 2,500 מנויים ועוד כ-1800 כרטיסים שנמכרו לאוהדי הפועל תל אביב. הבוקר הוציאה בית"ר כ-5,500 כרטיסים ליציע הצפוני המרכזי והצפון מזרחי, כאשר בבירה מקווים שכל הכרטיסים יימכרו עד למשחק.

ציוד לא יוכנס לטדי, אוהדי בית"ר זועמים

בקרב אוהדי בית"ר ישנו כעס גדול על כך שתצוגת העידוד של הקהל לקראת המשחק נפגמה בשל החלטת המשטרה כי ציוד רב לא ייכנס ליציעי טדי. עמותת האוהדים הוציאה הודעה לתקשורת בה נאמר: "בימים האחרונים התבשרה העמותה כי ציוד רב מתוך תצוגת העידוד הגדולה שהכינו אוהדי הקבוצה למשחק מול הפועל תל אביב, לא יורשה להיכנס ליציעי טדי. אוהדי הקבוצה עמלו ימים כלילות על מנת להכין תצוגת עידוד מרשימה שתעזור ותדחוף את הקבוצה בתחילת המשחק ובמהלכו".

"רצונם של אותם אוהדים הוא לתמוך בשחקנים באמצעות דגלים, שלטים, תופים וציוד נוסף, ציוד שמורשה להיכנס לכל האצטדיונים במדינת ישראל, אך למרבה הפלא (או שלא) לא מורשה באצטדיון טדי. אוהדי הקבוצה כמו גם הנהלת העמותה מרגישים כי נעשה כאן עוול על לא כלום, לאוהדי בית"ר אין ולא הייתה היסטוריה בעייתית המשויכת לתצוגות העידוד".

"יתרה מכך, במהלך העונה הנוכחית, התארחו אוהדי הפועל באר שבע באצטדיון טדי והורשו (ע"י אותה משטרה בדיוק) להכניס דגלי חכות לתחומי האצטדיון, דבר שמעלה תהייה גדולה מאוד באשר להתנהלות המשטרה כאשר מדובר באוהדי בית"ר".

גורם בעמותה הוסיף על כך: "זה ממשיך להיות בעייתי כי אוהדי הפועל תל אביב וההנהלה שלה בוכים כמו ילדים קטנים שישמרו עליהם כאילו הם בדרך לפוגרום והמשטרה קונה את זה. כמו שהקהל שלהם מתנהג הם צריכים לחשוש מההתנהגות שלהם ולא של אוהדי בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully