וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הקהל זה הכוח שלנו, זה חייב להשפיע"

26.10.2012 / 10:44

מאמן בית"ר ירושלים התעודד מדחיפת האוהדים באימון לקראת הפועל תל אביב. קורנפיין: "טביב יצטרך לבדוק את נושא הצינון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל המשא ומתן המתוקשר של אלי טביב לרכישת הקבוצה, ערכה הבוקר (שישי) בית"ר ירושלים אימון לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. בבירה יודעים שניצחון במשחק ההשלמה מול היריבה השנואה יקפיץ אותם למקום השביעי, בעוד שהפסד יותיר אותה עמוק בתחתית.

שריפה שהבעירו אוהדי בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
מכבי האש הוזעקו למקום. בית וגן הבוקר/קובי אליהו

מעל 200 אוהדים הגיעו לאימון בבית וגן, שרו שירים בגנות הפועל תל אביב ויוסי אבוקסיס, שרו לעבר קובי מויאל "'קובי יביא לנו רגל", וקראו "רוצים רעל ביום שני", על כך השיב להם מאמן השוערים משה בן דוד: "איפה קונים את הרעל הזה?".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מרגישים את התכונה". כהן/קובי אליהו

האוהדים אף הדליקו אבוקות וזרקו נפצים ורימוני עשן שהובילו לשריפות במתחם האימונים ולהזעקת מכבי אש. לקראת סיום האימון פרצו האוהדים לכר הדשא, והמאמן אלי כהן ביקש לפני הפתיחה: "אני מקווה שיתנו לנו לסיים את האימון, כי הוא מאוד חשוב. אבל הקהל הזה זה הכוח שלנו, ומרגישים את התכונה לקראת המשחק. זה לא יכול שלא להשפיע על השחקנים לתת את הכל על המגרש".

במהלך האימון אסף כהן את שחקניו ונזף בהם: "אתם לא מרוכזים, אם הרעש של הקהל מפריע לכם פה, אני אגיד להם שלא יבואו ביום שני". בצד המקצועי, נותרה לכהן התלבטות אחת לגבי עמדת המגן הימני, בה תורגל שי חדד, ואחריו תורגלו לסירוגין אבי ריקן ואופיר קריאף. אם אחד מהם יוסט להגנה, דומיניק גלאבינה או חן עזריאל צפויים לפתוח בקישור.

אוהדי בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
כהן: "אם הרעש של הקהל מפריע לכם פה, אני אגיד להם שלא יבואו ביום שני"/קובי אליהו

היו"ר איציק קורנפיין התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ודיבר בנוגע לאלי טביב. "הוא אמור להגיע למשחק מול הפועל תל אביב", אמר היו"ר. "זה משחק שאפשר לראות בו את העוצמה של בית"ר. אני בטוח שהאיצטדיון יהיה כמעט מלא. עד היום בבוקר נמכרו 6,500 כרטיסים, בנוסף ל-2,500 מנויים".

בנוגע לבעיות אפשריות מול ההתאחדות במידה וטביב ירצה לרכוש את בית"ר, אמר קורנפיין: "אף אחד לא פנה אלינו רשמית. נעשו שיחות לא פורמליות בין נציגים שלנו לנציגי ההתאחדות, גם אצלם הדעות חלוקות. ברור לכולם שטביב לא מעורב בהפועל תל אביב. המבחן כאן הוא מבחן הבעלות והניהול. בזמנו היו לנו בעיות בנושא גם עם גומא אגייאר. ברגע שיחליטו שהכיוון חיובי, אני מאמין שימצאו גם לנושא הזה פתרון".

אוהדי בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
טביב יתרשם? אוהדי בית"ר/קובי אליהו

"אני לא חושב שטביב ישקיע כסף בבית"ר אם הוא לא יהיה בעלים", הוסיף קורנפיין. "טביב יצטרך לבדוק את נושא הצינון בהתאחדות לכדורגל. אז הוא יקבל תאריך, ואם הוא יהיה רחוק מחודש מאי 2013, נצטרך למצוא פתרון. הבת שלו היתה בישיבה ביחד עם גבי קצרה, לא עלה שום נושא שקשור להתאחדות לכדורגל, חוץ מהעובדה שהכל חייב להיות כפוף לתקנונים. נושא הפועל לא עלה בשום שיחה איתו. אני מכיר אותו כבר 20 שנה והוא איש רציני. אם הוא מטריח את עצמו לפגישה שלישית איתנו, הוא לא עושה את זה בשביל לקבל כותרת בעיתון".

אתמול אמר קורנפיין אחרי הפגישה בין טביב לנציגיו של ארקדי גאידמק: "טביב ונציגיו קיבלו את כל החומרים שהם רצו על בית"ר, הייתה פגישה טובה וחיובית. אני מתאר לעצמי שלא תהיה עוד פגישה איתנו, ואם תהיה עוד אחת אני מתאר לעצמי שזה יהיה לכיוון חתימה מול עורכי הדין של ארקדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully