וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: נבחרת ישראל ניצחה באנדורה 5:26

ניצחון מרשים לשחקנים של רענן פן, שאמר: "משחק ענק של הקרבה". גורטובוי הצטיין. שני המשחקים הבאים יתקיימו בארץ

ניצחון גדול לנבחרת ישראל בראגבי על נבחרת אנדורה 5:26 בביתה של האחרונה, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה לאומות. המשחק נערך בתנאי מגרש קשים ובקור מקפיא.

המחצית הראשונה היתה צמודה, כאשר נבחרת ישראל הייתה הראשונה לשים נקודות על הלוח, והובילה 0:7 מטריי של איתן המפריז. בדקה ה- 34 צמצמה הנבחרת האנדורית ל- 7:5, תוצאה שהחזיקה עד למחצית.

הקרב המשיך במחצית שניה כשישראל עלתה עם נמרוד קפלן ווילי היימן שהוסיפו מהירות. בדקה ה-50, שריקה של השופטים לפנלטי טריי בסקראם, העלתה את ישראל ליתרון 5:14. כעבור תשע דקות בלבד, רונן טולמן הניח טריי שהגדיל את היתרון הישראלי ל-5:21.

גם כרטיס צהוב שנשרק לפביאן מגיד והשאיר את נבחרת ישראל ב-14 שחקנים לא הצליח לעצור את המומנטום הישראלי, וטריי אחרון של מתן ברוש חתם את המשחק בתוצאה 5:26 ונתן את האות לתחילת החגיגות. את תואר מצטיין המשחק קיבל הפול בק, סטס גורטובוי. גם החלוצים מישה אלי, יונתן קפלן ויוני שאקי נתנו בלטו במשחק מעולה.

המאמן רענן פן אמר בסיום: "השחקנים נתנו משחק ענק של אומץ והקרבה שהסתיים בתוצאה מצוינת. הפכנו להיות הפייבוריטים של הבית ועכשיו שאר הקבוצות יחפשו אותנו".

שני המשחקים הבאים של נבחרת ישראל במסגרת הקמפיין יתקיימו בוינגייט בחודש אפריל ויקבעו מי הנבחרת שתסיים ראשונה בדרג. נבחרת ישראל תחזור מחר לארץ עם 10 נקודות מושלמות שמציבות אותה בעמדה מצוינת להיות זו שתסיים ראשונה ושתעלה שלב במוקדמות גביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully