וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל השלימה ניצחון כפול על קפריסין

הנבחרת גברה 22:26 במשחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול צ'כיה. גיל יעקב יהיה כשיר

נבחרת ישראל בכדוריד השלימה הערב (שבת) ניצחון כפול על נבחרתה המקבילה של קפריסין, 22:26 והיא מגיעה במצב רוח טוב לקראת פתיחת משחקי מוקדמות אליפות אירופה ביום רביעי בצ'כיה. אחרי שניצחה 25:28 במשחק הקודם שנערך אתמול, שוב הציגה הנבחרת הישראלית עליונות על הקפריסאים. השוער גיל יעקב שנפצע אמש במשחק הראשון מול הקפריסאים, יוכל לשוב מחר לאימונים וצפוי להיות כשיר למשחק בצ'כיה. גיל יעקב השני, המרכז של סביון, בלט הערב עם 3 שערים, כאשר מנה זהה כבש גם איציק חליפי. אבישי סמולר שוב היה הכובש המצטיין עם 4 שערים. דן מירקוס, דניאל פרידמן, עידו טוראל, דניאל שקלים, אלירן מצקי ואריאל רוזנטל כבשו 2 כ"א.

המאמן הלאומי דראגן ג'וקיץ' ועוזרו שחר הבר, נתנו דקות כמעט לכל השחקנים שבסגל, ומצאו גם הרבה נקודות חיוביות להמשך. הם היו גם מרוצים מהיכולת שהפגינו השוערים אורן מאירוביץ' ואלדר שיקלושי, שישבו היום יחד עם גיל יעקב והמאמן אלכסנדרו בוליגאן לניתוח סטטיסטי של העצירות והמצבים שהם סופגים. מחר תקיים הנבחרת את האימון המסכם בארץ, והסגל יצומצם ל-15 שחקנים, שאליהם יצטרף חן פומרנץ, שישחק מחר במדי קבוצתו האם מול איינטרכט אילדסהיים במסגרת המחזור ה-9 בבונדסליגה הגרמנית השנייה.

עוזר מאמן הנבחרת, שחר הבר היה מרוצה לאחר המשחק: "היה בסדר גמור היום, אם כי משחק יותר קשה מאתמול. הרצנו הרבה מאוד חבר'ה צעירים, שמתפקדים ומשתלבים טוב מבחינה מקצועית וחברתית. השוערים היום היו טובים, וגילי אמור לשוב מחר. אפשר לסכם את הנסיעה הזאת הכנה טובה. אנחנו נישן הלילה על כל מה שעברנו, ונחליט מחר מי יהיו ה-16 בסגל למשחק בצ'כיה שכוללים את פומרנץ".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully