וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה-שראפובה בגמר המאסטרס, פדרר-דלפו בגמר באזל

איזה יום א' מחכה לנו בטניס. וויליאמס הביסה את רדוואנסקה, שראפובה את אזרנקה. פדרר יחפש תואר שישי בטורניר הביתי

סרינה וויליאמס המשיכה היום (שבת) בתקופה המצוינת שלה והעפילה לגמר טורניר המאסטרס באיסטנבו (על סך פרסים של 4.9 מיליון דולר) ל אחרי ניצחון קליל 2:6, 1:6 על אגניישקה רדוואנסקה הפולניה.

האמריקאית בת ה-31, שזכתה בחודשים האחרונים באליפות ארה"ב הפתוחה, טורניר ווימבלדון ובשתי מדליות זהב אולימפיות (יחידות וזוגות), לא התקשתה לגבור על רדוואנסקה בפעם הרביעית מתוך ארבעה מפגשים ביניהן והיא עדיין ללא הפסד בטורניר. וויליאמס שברה את היריבה שלה שש פעמים, חבטה שמונה אייסים וגמרה את הסיפור בתוך 61 דקות בלבד.

סרינה תפגוש במשחק הגמר את מריה שראפובה (2 בטורניר), שבעצמה ניצחה בכל שלושת המשחקים שלה בבית המוקדם והיום התעלמה מהמדורגת ראשונה בעולם, ויקטוריה אזרנקה, וגברה עליה 4:6, 2:6. גמר ראוי בהחלט לטורניר באיסטנבול.

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. רויטרס
קרב בלתי מנוצחות. סרינה/רויטרס

רוג'ר פדרר ניצח במשחק ה-33 מ-34 האחרונים שלו בטורניר באזל (סך פרסים בגובה 1.4 מיליון יורו) הביתי שלו ועלה היום לגמר הטורניר אחרי 5:7, 4:6 על פול-הנרי מתיו הצרפתי. שתי שבירות, אחת בכל מערכה, הספיקו לשוויצרי בשביל לשמח את הקהל הביתי ולנצח בתום שעה ו-26 דקות.

המדורג ראשון בטורניר יפגוש בגמר את המדורג שני, חואן מרטין דל פוטרו, שדרס 2:6, 2:6 את רישאר גאסקה בחצי הגמר השני. אם הוא ינצח מחר, פדרר יזכה בתואר השישי שלו בבאזל. הפעם האחרונה בה הוא הפסיד בטורניר הייתה בגמר 2009, אז נובאק דג'וקוביץ' גבר עליו בשלוש מערכות.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
ניצחון 33 ב-34 המשחקים האחרונים שלו בבאזל. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully