וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו: "אני מאוד מרוצה מהיכולת של טורס"

מנג'ר צ'לסי מגן על החלוץ הספרדי שלו לקראת משחק העונה מול מנצ'סטר יונייטד (א', 18:00, ספ'1). קגאווה, למפארד וטרי ייעדרו

שמונה מחזורים חלפו בפרמיירליג וביום ראשון (18:00, ספ'1) המחזור התשיעי מזמן לנו משחק עונה של ממש בו תארח מוליכת הטבלה ואלופת אירופה, צ'לסי את סגניתה מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי מגיעה למשחק הזה לאחר ההפסד הצורם לשחטאר דונייצק בליגת האלופות (2:1) אך בליגה המקומית הכחולים נראים מצויין ושמטו שתי נקודות בלבד עד כה. רוברטו די מתאו ייאלץ להסתדר במשחק הזה ללא פרנק למפארד, שנפצע במשחק מול דונייצק בליגת האלופות, וכן ללא הקפטן ג'ון טרי שמרצה השעיה של ארבעה משחקים.

אם יש סיבה לדאגה בצ'לסי, אז היא ללא ספק נעוצה ביכולת של פרננדו טורס, החלוץ הספרדי שאיכזב מאוד בעונה שעברה וגם את העונה הוא פתח חלש, למרות היכולת המצויינת שמציגה הקבוצה שלו. אולם, רוברטו די מתאו, המנג'ר שלו לא נשמע מודאג. "אני רגוע לגבי פרננדו (טורס). הוא תמיד עובד קשה. גם אם הוא מבקיע וגם אם לא. בעונה הזו הוא משחק מצויין ופתח טוב את העונה. יש לו ארבעה שערי ליגה ואני בטוח שהוא ימשיך לכבוש".

אלכס טשיירה שחקן שחטאר דונייצק חוגג מול חואן מאטה שחקן צ'לסי. Efrem Lukatsky, AP
ינסה להתאושש מההפסד לדונייצק. חואן מאטה/AP, Efrem Lukatsky

מהצד השני, מנצ'סטר יונייטד מגיעה למשחק הזה אחרי שהצליחה לצאת מפיגור 2:0 בליגת האלופות מול בראגה לניצחון דרמטי 2:3. אלכס פרגוסון ייאלץ להסתדר במשחק הקשה הזה ללא שינג'י קגאווה, הקשר היפני הפצוע, שייעדר בסביבות חודש, ובכל מקרה מציג עד כה יכולת מאכזבת. שתי הקבוצות הללו נפגשו עד כה 40 פעמים בפרמיירליג וצ'לסי היא היחידה שנהנית ממאזן חיובי מול הקבוצה של פרגוסון עם 13 ניצחונות ו-12 הפסדים.

"צ'לסי היא בלתי מנוצחת וזה נותן לך מושג על היציבות שהם מייצרים שם. יש עוד הרבה משחקים גדולים לפנינו, אבל אני חושב שזה יהיה צמוד. המשחק יהיה חשוב עבורנו, אין בכך שום ספק". כך אמר פרגוסון לקראת המשחק מול הכחולים. נכון לעכשיו, היונייטד מפגרת בארבע נקודות אחרי צ'לסי המוליכה והפסד שלה ירחיק אותה מאוד ממאבק האליפות.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
"המשחק מול צ'לסי צפוי להיות צמוד מאוד". פרגוסון/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully