וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מוחמד גדיר חזר למגרשים אחרי כחודשיים

מערכת וואלה! ספורט

27.10.2012 / 22:05

נכנס בדקה ה-46, אך לא עזר לבוורן שהפסידה. שער לזריס בהונגריה, שהר לא נספר בהרטה. צפו בשער עצמי מוזר בבלגיה

ספורט 2

צפו בתקציר הניצחון המפתיע של שרלרואה על אנדרלכט ובשער העצמי המוזר

*** בן שהר שיחק היום (שבת) שתי דקות במשחק העונה בבונדסליגה2 בגרמניה, כשהרטה ברלין נפרדה ב-1:1 מהמוליכה איינטרכט בראונשוויג. החלוץ הישראלי החליף את מרסל נג'נג בדקה ה-88 והקבוצה שלו חזרה הביתה עם נקודה ממשחק חוץ קשה. זה היה משחק הליגה השלישי בלבד (מתוך 11) בו שהר משותף והוא צבר עד כה רק 14 דקות משחק העונה.

דניס קרופקה העלה היום את הקבוצה הביתית ל-0:1 בדקה ה-25, אבל אדריאן ראמוס איזן 12 דקות לסיום המשחק. בראונשוויג ממשיכה להיות מדורגת בפסגה עם 27 נקודות אחרי 11 מחזורים, הרטה שנייה עם 22 נקודותף אחת יותר מקייזרסלאוטרן ואנרגי קוטבוס. שתי קבוצות תעפלנה אוטומטית לבונדסליגה בתום העונה.

*** אכזבה אישית וגם קבוצתית הייתה גם מנת חלקו של בירם כיאל. הקשר הישראלי פתח בהרכב סלטיק שקיוותה להתאושש מההפסד הדרמטי לברצלונה עם ניצחון ביתי על קילמרנוק, אבל הפסידה לה 2:0 במה שמהווה הפתעה מרעישה. כיאל פתח, אבל הוחלף במחצית על ידי החלוץ גארי הופר. קיליאן שרידן (43) כבש ראשון נגד הקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו וליאם קלי (62 בפנדל) הכפיל.

ליאם קלי שחקן קילמרנוק לפני צ'רלי מולגרו שחקן סלטיק. רויטרס
איזו הפתעה מרעישה. קילמרנוק נגד סלטיק של כיאל/רויטרס

*** ידין זריס נכנס במדי אויפשט בדקה ה-71 במשחק נגד הונבד בודפשט במחזור ה-12 בליגה ההונגרית, וכעבור שתי דקות נגח פנימה אחרי כדור חופשי וקבע 2:2, תוצאה שנשמרה עד הסיום. זה היה שער הליגה השני העונה של חלוץ מכבי הרצליה לשעבר ואויפשט מדורגת במקום התשיעי מתוך 16.

*** אוהד לויטה ויובל שפונגין השלימו 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שהתאוששה מההפסד לאנורתוזיס פמגוסטה עם 0:2 על פראלימני והשיגה ניצחון שני בלבד העונה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון. לאנדרו דה אלמיידה (84) ואנדרה שמברי (86) הבקיעו לקראת הסיום.

*** מוחמד גדיר חזר לאחר היעדרות בת חודשיים בגלל שבר בכף הרגל, ונכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה בהפסדה של ואסלנד בוורן 2:0 לזולטה וארחם. גל שיש וברק בדש הפצועים לא נכללו בסגל.

*** ללא מתן אוחיון, שרלרואה הדהימה את האלופה אנדרלכט עם ניצחון 0:2, כאשר השער השני היה שער עצמי אומלל של מרצין ואסילבסקי הפולני, שספג כדור לפניו משוערו סילביו פרוטו, הרשית לשערו הוא ונפצע. דור מלול ישב על הספסל של בירסחוט (ללא רועי דיין הפצוע), שהפסידה 3:1 בבית ללובן. גנט (שלומי ארבייטמן נותר על הספסל) ניצחה 0:2 את מונס.

*** מירצ'ה רדניק הרומני חתם על חוזה עד לסיום העונה כמאמנה של סטנדרד ליאז'. בלם העבר בן ה-50 ידריך את מאור בוזגלו, דודו ביטון ורמי גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully