וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לירן כהן הבקיע בהפסד פודבסקידז'ה

הקשר עלה מהספסל וכבש (60) בהפסד 3:2 ללכיה גדאנסק. 68 דק' ובישול למליקסון בניצחון ויסלה. בן בסט לא ישחק מול טולוז

ספורט 2

צפו ב-1:2 של סטנדרד ליאז' על סרקל ברוז'

לירן כהן כבש הערב (שישי) שער ראשון לעונת 2012/13, אך לא הצליח לסייע לפודבסקידז'ה, שנכנעה ללכיה גדאנסק 3:2. הקשר הישראלי התחיל את המשחק על הספסל, כשם שעשה בחמישה משחקים קודמים העונה, אך עלה לכר הדשא בדקה ה-55. חמש דקות בלבד לאחר מכן מצא כהן את הרשת כשאיזן את התוצאה ל-1:1, אולם גדאנסק הגיבה היטב, וגרמה לכך שפודבסקידז'ה תישאר במקום האחרון של הליגה הפולנית, עם שתי נקודות בלבד משמונה משחקים.

בפולין פתח מאור מליקסון בהרכב ויסלה קרקוב, וסייע לקבוצתו לנצח את וידז'ב לודז' 1:2. קשר נבחרת ישראל פתח נהדר כשבישל כבר בדקה הראשונה לרפאל בוגוסקי את הראשון של ויסלה, אך נפצע בדקה ה-60, ולאחר שיצא לקבל טיפול רפואי הוחלף בדקה ה-68. ויסלה, שפתחה את העונה בצורה מאוד מאכזבת, מנצחת בפעם השלישית בלבד בתשעת המחזורים הראשונים, ועולה למקום ה-10 בטבלה.

בבגליה, סטנדרד ליאז' ניצחה את סרקל ברוז' 1:2 אך עשתה זאת ללא הישראלים שלה, להוציא את מאור בוזגלו שנכנס כמחליף בדקה ה-89. דודו ביטון ישב על הספסל למשך 90 הדקות, בעוד רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל.

שגריר ישראלי שלא ישחק מחר הוא עדן בן בסט, שנפצע ביום רביעי ברגלו באימון ברסט. חלוץ נבחרת ישראל לא ייצא עם קבוצתו למשחק החוץ שלה בטולוז.

* עומרי קנדה לא נכלל בסגל של אסטרה פלוישטי בניצחון 0:1 על CSMS יאשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully