וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני רוצה להיות הכי טוב בכל הזמנים"

כוכבה של מיאמי מסמן מטרה חדשה לקראת העונה שבפתח: "אחרי השנה שעברה, אני יודע מה נדרש כדי להגיע לפסגה"

אחרי שזכה באליפות בשנה שעברה, לברון ג'יימס לא מתכוון לעצור וגם הוא מודע לכמות הציפיות הרבה שתולים בו לקראת פתיחת העונה בשבוע הקרוב. "אני רוצה להיות הכי טוב בכל הזמנים", סיפר לברון בראיון לסוכנות הידיעות AP. "זה פשוט".

על השנה הנפלאה שעברה עליו, שכללה גם זכייה במדליית הזהב בלונדון, הוסיף: "לא היה לי הרבה זמן לחשוב על כל מה שקרה. בסוף היום תמיד יש את האנשים שאומרים, אוקיי, הוא לא יצליח לזכות בתואר בפעם השנייה. הוא לא מסוגל לעשות את זה. הדבר הכי טוב לגבי השנה שעברה זה שעשינו את כל הדרך לפסגה ועברנו את הכל, כך שעכשיו אני יודע מה זה דורש להגיע לשם ולהשיג את הפסגה הזו".

מאמנו אריק ספולסטרה הוסיף בעניין: "יש לו גישה נהדרת למשחק ויש לו מה שצריך כדי לזכות באליפות. הוא אחד השחקנים עם הכי הרבה מוטיבציה מבין אלו שפגשתי, אבל צריך להמריץ אותו מפעם לפעם. זה כיף שיש לנו את הזכות לקבל את ההזדמנות לעבוד איתו".

גם רשארד לואיס הצטרף למחמאות לקינג ג'יימס, ואמר: "לברון הוא מוכשר מאוד על המגרש והוא כנראה השחקן הכי טוב ב-NBA, אבל אני חושב שאנשים מכירים את האישיות שלו. הוא בחור נהדר, אוהב את החברים שלו לקבוצה, הוא משתף, הוא מביא מתנות לחדר ההלבשה לחברים שלו. הוא אדם מצחיק, ליצן הכיתה, אבל כשהוא עומד על המגרש, רק המשחק חשוב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully