וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "המשחק הקרוב הוא מפתח לשאר הליגה"

מאמן א.א.ק לרנקה דרוך לקראת ההתמודדות מול אתניקוס ביום ראשון: "יש לנו קבוצה טובה שמנסה לנצח בכל איצטדיון במדינה"

העונה של א.א.ק לרנקה בניצוחו של רן בן שמעון נראית עד עכשיו לא פחות מאשר חלומית. הקבוצה שלו נמצאת במקום השלישי עם שוויון נקודות לאפואל ניקוסיה ואנורתוזיס, וטרם ספגה בשישה משחקים ולו שער אחד. מי שמגן על שערה הוא כמובן גיא חיימוב, שעומד במשימה היטב וטרם ספג שער.

ביום ראשון תפגוש הקבוצה של השניים את אתניקוס שנמצאת בתחתית ומדורגת במקום ה-12 עם שלוש נקודות בלבד. "אנחנו מצפים למשחק ביום ראשון נגד אתניקוס", סיפר בן שמעון בראיון בקפריסין. "אני יודע על ההיסטוריה של המועדון מולם ואני יודע עד כמה היה קשה לנצח אותם בעבר באיצטדיון שלהם. למרות זאת, אני מסתכל על ההווה והעתיד. יש לנו קבוצה טובה שהולכת לנסות ולנצח בכל איצטדיון בקפריסין".

על היריבה עצמה, אמר בן שמעון: "אני יודע שאתניקוס היא קבוצה טובה יותר מהמקום שבו היא נמצאת כרגע. זה הולך להיות משחק קשה, אבל אני מצפה שנגיע מוכנים ונבין את האתגר הגדול שעומד בפנינו. אנחנו צריכים לשמור על יציבות כדי להישאר למעלה ולדעת להתמודד עם כל אתגר שמונח לפתחינו. אני מקווה שהרבה אוהדים מלרנקה יבואו איתנו, ומבחינתי זה משחק מפתח לשאר הליגה. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה למרות הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully