וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "צ'לסי, יונייטד או סיטי יזכו בתואר"

מאמן יונייטד מבטל את שאר היריבות בצמרת לפני הקרב המותח מול הבלוז בראשון: "אני מקווה שואן פרסי יעשה את השינוי"

רגע לפני ההתמודדות המסקרנת בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד מחר (ראשון, 18:00) סיפק אלכס פרגוסון הערכה משלו לגבי מאבקי האליפות העונה. כדי להדגיש את חשיבות המשחק מול הבלוז, מאמן יונייטד הביע את חששו שניצחון של צ'לסי ירחיק את הקבוצה שלו מהתואר.

"אני חושב שצ'לסי, מנצ'סטר סיטי ואנחנו יצרנו פער משאר הקבוצות", סיפר פרגוסון. "זה קשה להיות בטוח במאה אחוז, אבל אני אהיה מופתע אם אחת מאיתנו לא תזכה בתואר". כזכור, צ'לסי מובילה נכון לעכשיו בארבע נקודות על פני יונייטד וסיטי, שתפגוש הערב (18:30) במשחק בית את סוונסי.

"זו ליגה שבה אתה סובל אם אתה מפסיד משחקים", הוסיף פרגי. "לא יכולנו להרשות לעצמנו להפסיד לטוטנהאם באופן שבו הפסדנו. הבקענו שני שערי חוץ ואתה לא יכול לעשות דברים כאלה ברמה הזו. אם נגיע למצב כזה שוב, נהיה בצרות".

על היריבה עצמה, הוסיף מאמן יונייטד: "צ'לסי היא בלתי מנוצחת וזה נותן לך מושג על היציבות שהם מייצרים שם. יש עוד הרבה משחקים גדולים לפנינו, אבל אני חושב שזה יהיה צמוד. המשחק יהיה חשוב עבורנו, אין בכך שום ספק".

המאזן של יונייטד בסטמפורד ברידג' לא ממש מזהיר במשחקי הליגה בין שתי הקבוצות. הפעם האחרונה שהשדים האדומים חזרו עם ניצחון חוץ הייתה אי שם ב-2002 עם 0:3 שמעט נשכח מאז. "המאזן שלנו שם הוא מדהים. זה מתישהו ישתנה, אני מקווה שביום ראשון. היו כמה החלטות שיפוט שעלו לנו בנקודות".

על רובין ואן פרסי הוסיף פרגוסון: "ההופעות של ואן פרסי משתפרות כל הזמן. אני מקווה שזה יעשה את השינוי. זו הסיבה שרכשנו אותו, לעשות את השינוי. כשהבנו שהוא לא יחתום בארסנל, עשינו את המיטב כדי להשיג אותו והצלחנו. ההחתמות שעשינו מדהימות ועוררו השפעה מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully