וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמון מור חתם עד לסיום העונה

26.10.2012 / 11:00

הגארד האמריקאי (23, 1.93), בוגר מכללת טמפל, שוחרר מביילה האיטלקית, ויחליף את מאט בולדין בקבוצה של אדלשטיין

קובי אליהו

הפועל תל אביב החתימה הבוקר (שישי) את הגארד האמריקאי רמון מור שאמור לערוך הופעת בכורה בקבוצה רק במשחק הליגה במחזור הרביעי מול מכבי ראשון לציון. מור יעזוב בימים הקרובים את קבוצת ביילה האיטלקית, ובימים האחרונים ניהל מגעים קצרים עם האדומים, כשבסיומם סיכם על חוזה עד לסיום העונה. השחקן מגיע במקומו של מאט בולדין, ששוחרר בתחילת השבוע בשל שבר בקרסול.

רמון מור (23, 1.93) הוא יליד פילדלפיה שבגיל צעיר נחשב לאחד השחקנים הטובים בעיר. מור רצה ללמוד בקולג' מחוץ לפילדלפיה, אך לבסוף בחר בטמפל, שם שיתף פעולה עם הישראלי כרמל בוכמן, על פני נברסקה. בגלל הישגים אקדמיים לא טובים, ישב מור שנה אחת מחוץ למדי הקבוצה, ורק בשנת 2008 החל לשחק בקבוצה, ובגלל מגבלות על שיתוף שחקנים שותף רק ב-13 משחקים בשנתו הראשונה.

ב-3 העונות האחרונות שלו רשם מור שיפור מתמיד, כשטמפל מגיעה שלוש פעמים בתקופתו לטורניר ה-NCAA, ובעונה שעברה קלע 17.3 נקודות, הוריד 4.3 ריבאונדים ומסר 3.4 אסיסטים בממוצע למשחק. כאמור את העונה הנוכחית פתח בביילה האיטלקית לצד אקס מכבי אשדוד קרייג בראקינס, ושותף ל-4 משחקים בלבד בהם רשם 7.5 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully