וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:5 את ראיו וייקאנו

בארסה פתחה פער של 11 נקודות מריאל, מסי חצה את קו 300 השערים בקריירה עם צמד. גם וייה, צ'אבי ופברגאס כבשו

ברצלונה וליאונל מסי ממשיכים לנפץ שיאים בספרד. הקטלאנים השוו את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם אי פעם ויצרו פער זמני של 11 נקודות על פני ריאל מדריד, כשהביסו הערב (שבת) 0:5 בחוץ את ראיו וייקאנו. מסי חצה את קו 300 השערים עם צמד והעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים.

מוקדם יותר, לא הצליחה מלאגה להמשיך את המומנטום שלה מליגת האלופות ונפרדה בתיקו מאופס מול אספניול. לעומתה, ריאל בטיס השיגה ניצחון קטן אך יוקרתי מאוד, 0:1 על ולנסיה וטיפסה עד למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של ריאל מדריד, כאשר היא חולפת גם על פני סביליה, יריבתה השנואה. בדרבי הגדול של מחוז גליסיה נפרדו לה קורוניה וסלטה ויגו בתיקו 1:1.

ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
איך אפשר לעצור אותו? מסי חוגג צמד נוסף/רויטרס

ראיו וייקאנו - ברצלונה 5:0

בארסה לא עוצרת. סגנית האלופה כבר עם 25 נקודות בפסגת הליגה הספרדית, כשהיא במרחק של שלוש נקודות מהשנייה אתלטיקו מדריד ופותחת פער של לא פחות מ-11 נקודות מהיריבה השנואה ריאל מדריד. אחרי 0:5 מוחץ על ראיו וייקאנו, בארסה השוותה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה אי פעם. ליאונל מסי, עם עוד צמד קליל, חצה את רף 300 שערי הקריירה במשחק וכעת, עם שער 77 השנה הוא נמצא מרחק שני שערים בלבד מהשיא שקבע פלה הגדול.

בארסה פתחה את המשחק מבולבלת, ובדקה השמינית לאו בפטיסטאו פרץ וספק הוכשל על ידי ססק פרבגאס בסמוך לרחבה, אך השופט לא שרק. בדקה ה-20 הגיע שער היתרון של בארסה. פברגאס מסר כדור עומק מצוין לוייה, שלא נכשל מול רובן מרטינס וכבש את הרביעי שלו העונה וראשון כשחקן הרכב. בישול שישי לססק פברגאס העונה, מספר זהה למה שהשיג בכל העונה שעברה.

בדקה ה-27 וייה התקרב לשער נוסף, לאחר שפברגאס חטף כדור ברחבה והעביר לחלוץ, אך הוא בעט לידיו של רובן מרטינס. בדקה ה-33 מסי סובב כדור חופשי מסוכן מהפינה הימנית של הרחבה, שהלך מעט שמאלה מדי. בדקה ה-44 קיבל דליבאשיץ' המונטנגרי הזדמנות להשוות כשניצב מול ואלדס, אך בעט למרכז השער, והשוער הקטלאני קלט בקלות.

דויד וייה, ברצלונה. רויטרס
גם הוא כבש לראשונה כשעלה בהרכב. דויד וייה/רויטרס

בארסה פתחה את המחצית השנייה נהדר, וכבר בדקה ה-48 עלתה ליתרון 0:2. פדרו פרץ ומסר למונטויה באגף, המגן הצעיר שלח רוחב מצוין למסי שסיים בבעיטה אלגנטית לפינה הגבוהה. שער מספר 12 העונה ו- 300 בקריירה לגאון הארגנטינאי. בדקה ה-56 ג'ורדי אמאט ניסה את מזלו עם בעיטה מ-45 מטרים, ואלדס המופתע זינק והכדור לא היה רחוק מהמסגרת. בדקה ה-63 מסי קיבל הזדמנות להבקיע שער נוסף, אך ניסה להקפיץ מעל השוער והכדור יצא החוצה.

בארסה לא ריחמה על ראיו הקטנה. בדקה ה-79 ג'ורדי אלבה פרץ באגף שמאל והשאיר לצ'אבי כדור מצוין. הקשר בעט מדויק לפינה הרחוקה וכבש. בדקה ה-80 זה כבר הפך לתבוסה כואבת במיוחד, כשפדרו הגביה כדור ופברגאס בעט בוולה באין מפריע את הרביעי. בדקה ה-89 זה כבר 0:5. מסי קיבל כדור ברחבה, חלף בקלות על פני השוער וגילגל בקלות פנימה.

שחקן מלאגה, איסקו. רויטרס
נעצרו באספניול. איסקו/רויטרס

אספניול - מלאגה 0:0

האנדלוסים הלוהטים שמרו על מאזן מושלם בליגת האלופות עם 0:1 גדול על מילאן, וגם בלה ליגה הם נמצאים בעמדה נהדרת, אבל הערב הם נעצרו במגרשה של אספניול עם תיקו מאופס מאכזב מאוד מבחינתם.

הקבוצה מברצלונה שנמצאת במצב קשה בתחתית, הצליחה לתת פייט צמוד לקבוצה של פלגריני, שפתח עם חואקין הכוכב שלו על הספסל. גם כניסתו של חואקין לא שינתה את מאזן הכוחות בין הקבוצות ומלאגה נאלצה להסתפק בנקודה. הקבוצה של פלגריני רחוקה ארבע נקודות מברצלונה ואתלטיקו מדריד המוליכות, כשלשתיים יש משחק חסר.

בטיס - ולנסיה 0:1

העטלפים הראו סימני חזרה לכושר עם ה-0:3 החלק מול באטה בוריסוב שהגיע אחרי ה-2:3 על בילבאו בליגה, אך הערב הם חזרו לסורם עם הפסד חוץ מול בטיס המפתיעה. סלבה סביליה היה זה שכבש את שער הניצחון היוקרתי כבר בדקה התשיעית והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות שהעלו את הקבוצה מסביליה עד למקום הרביעי, כשהיא חולפת על ריאל מדריד האלופה וסביליה היריבה הגדולה, עם 16 נקודות. נוסא איגייבור, אקס הפועל תל אביב, פתח בהרכב ושיחק 90 דקות. ולנסיה מנגד ממשיכה בדעיכה שלה והיא ממוקמת תשיעית, אך בסיום המחזור יכולה להידרדר לתחתית.

סלטה ויגו - לה קורוניה 1:1

הדרבי של גליסיה חזר אחרי הרבה שנים כששתי הקבוצות הללו עלו רק הקיץ מהליגה השניה למקומן הטבעי בליגה הבכירה. דווקא סלטה הקטנה פתחה את המשחק טוב יותר עם שער של מריו ברמחו בדקה השמינית, חואן דומינגס השווה בדקה ה-29. בדקה ה-51 הורחק גוסטבו קבראל בלמה של סלטה בצהוב שני, אך לא קורוניה לא הצליחה לנצל זאת כדי לאגור שלוש נקודות חשובות. אחרי תשעה מחזורים, לה קורוניה עדיין במצב קשה מאוד מתחת לקו האדום. סלטה ויגו מעט מעליה עם עשר נקודות לזכותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully