וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו נראים טוב יותר ממשחק למשחק"

26.10.2012 / 8:00

עוזר מאמן מכבי ת"א היה מאוד מרוצה מהניצחון על שאלון: "הם לא קבוצה רעה, אנחנו עשינו את זה קל. הקבוצה מתחברת"

אתר רשמי

לאחר שמכבי מכבי תל אביב רמסה את שאלון הצפתית 61:90 האווירה בקבוצה היתה בהתאם. "כל הכבוד על המשחק. הגנה טובה היא מפתח לנצח משחקים, הצלחנו לבצע את הדברים שדיברנו עליהם", שיבח הצוות המקצועי את השחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק אמש (חמישי). עם זאת, בקבוצה גם מיהרו להזכיר לשחקנים כי "צריך להישאר דרוכים".

גיא גודס נשמע מרוצה מהתצוגה של הצהובים אמש: "זה ניצחון גדול בחוץ, עשינו דברים טובים, שמרנו טוב בהגנה. ועכשיו אנחנו ממשיכים קדימה. ביום ראשון יש כבר את ראשון לציון ואין לנו זמן לנוח", אמר עוזר המאמן גודס לוואלה! ספורט. לשאלה האם הניצחון הקליל הושג בזכות חולשת היריבה, השיב גודס: "אנחנו עשינו את זה קל. בסך הכל שאלון היא קבוצה לא רעה, השיגה תוצאות לא רעות. אנחנו עשינו את המשחקים כך. אנחנו במאזן 0:3 וההרגשה טובה מאוד. הקבוצה מתחברת, המשחקים מתייצבים, ככל שהמשחקים מתקדמים אנחנו משחקים טוב יותר. אנחנו מרוצים".

גודס ממאן להתרגש לגבי הביקורות שהניצחון הדורסני הושג בזכות ירבה נחותה: "לנו אין שום עניין בביקורות. אותנו רק מעניין לנצח את המשחקים. אותנו לא מעניין אם אומרים ששאלון טובה או לא טובה, שאלון הציגה תוצאות טובות. בשני המשחקים האחרונים היא ניצחה את סופוט, והפסידה בהפרש קטן לאלבה ברלין. כפי שאמרתי, אנחנו עשינו את זה קל כי היינו מאוד חדים. שמרנו, לחצנו וחטפנו. הם נראו פחות טובים ממה שהם נראים בדרך כלל ואני חושב שהקרדיט על איך שהם נראו שייך לנו. עשינו ניצחון חוץ ומשמעותי ואנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully