וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שני השערים הראשונים שיבשו לנו את התוכניות"

תהל אלון

25.10.2012 / 21:31

מאמן קרית שמונה מאוכזב מההפסד בפראג, והסתכל על נקודות האור: "מרוצה מהאופי". מאמן ספרטה: "שאבנו השראה מדורטמונד"

עירוני קרית שמונה הובכה הערב (חמישי) בצ'כיה אחרי שנוצחה 3:1 על ידי ספרטה פראג והתרחקה משמעותית משלב הנוקאאוט בליגה האירופית. לדיסלב קרייצקי (6), ואסלאב קאדלץ (10) ואדריי שביידיק (44) כבשו לפני ששמעון אבוחצירא השאיר לאלופה הישראלית שער כבוד (76) שלא שיפר את מצב הרוח. קרית שמונה חותמת את הסיבוב הראשון עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים ונראה שהיא תזדקק לנס כדי להשתלב בין שתי הראשונות בבית שלה.

שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס. רויטרס
ההגנה שותקה במחצית הראשונה. דני עמוס מתוסכל/רויטרס

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר אמר בסיום: "קשה מאוד לסכם משחק כזה. אתה מתכונן טוב ובצורה יסודית, ושני שערים מהירים משבשים לך את כל תכנית המשחק. אני מאוכזב מאיך שנראינו במחצית הראשונה, אך יחד עם זאת מרוצה ומעודד מעט מהאופי שהראו השחקנים במחצית השנייה. לא פשוט לשחק בפיגור 3:0, ולמרות זאת היינו יותר טובים וגם הצלחנו לצמק את התוצאה".

ויטסלב לביצ'קה, מאמנה של ספרטה פראג, אמר בסיום: "ידענו שצמד המשחקים מול קרית שמונה יהיה מכריע מבחינתנו. עשינו צעד חשוב, אבל אני לא רוצה לחגוג מוקדם מדי. נהיה חכמים יותר אחרי המשחק בישראל. נכנסו למשחק מצוין, לא רק בגלל השערים המוקדמים. שיחקנו טוב, היינו אקטיביים וניצלנו מצבים. השער השלישי לפני סיום המחצית היה חשוב מאוד".

המאמן הצ'כי גם סיפר על ההשראה שלו: "ראינו יחד את הניצחון של דורטמונד על ריאל מדריד אמש. זו הייתה דוגמה מושלמת לכדורגל מודרני. רצינו לשחק כמו דורטמונד במחצית הראשונה, וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully