וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלאגה ניצחה את סיינה 89:91 אחרי הארכה

האיטלקים עדיין ללא ניצחון. 14 נק', 6 ריב' ו-9 אס' לפארמר ב-66:85 של אפס על צדביטה. לובליאנה - פנאתינייקוס 85:67

ארבעה משחקים בלבד מקבלים את פניהם של חובבי היורוליג ביום שישי. בבית א' הביסה פנאתינייקוס 67:85 את לובליאנה בסלובניה, בעוד קאנטו שפתחה רע את העונה עם שני הפסדים, חגגה ניצחון יורוליג ראשון כאשר גברה בביתה 54:67 על חימקי מוסקבה המאכזבת. בבית ב' של מכבי תל אביב קיבלנו את הדרמה הגדולה ביותר של המחזור, כאשר מלאגה גברה על סיינה 89:91 אחרי הארכה והותירה את האיטלקים המאכזבים עדיין ללא ניצחון יורוליג העונה. בבית ג' אפס איסטנבול לא התקשתה להביס גם את צ'דביטה זאגרב, עם 66:85.

בית א'

קאנטו - חימקי מוסקבה 54:67

האיטלקים פתחו לא טוב את המפעל והפסידו בשני המשחקים הראשונים שלהם, אבל אחרי שמתחו את פנאתינייקוס בשבוע שעבר הם סוף סוף חגגו ניצחון יורוליג ראשון העונה, והנחילה לחימקי הפסד חוץ שביעי ברציפות במפעל. אחרי שפיגרה ברבע הראשון, ביצעה קאנטו מהפך ברבע השני, ולא שמטה את היתרון. פייטרו אראדורי הוליך את המנצחים עם 13 נקודות, ג'רי סמית' הוסיף 10. מנגד, רק ויטאלי פריזדון וזוראן פלאניניץ' קלעו בספרות כפולות לחימקי המאכזבת, כשהסתפקו ב-10 בלבד.

לובליאנה - פנאתינייקוס 85:67

היוונים, שהתפרקו בקיץ ממרבית נכסיהם, נכנסים אט אט לעניינים והערב השיגו את נצחונם השני ברציפות במפעל. אחרי פתיחה צמודה, הריצו רוקו אוקיץ' ויונאס מאצ'יוליס את פנאתינייקוס קדימה ברבע השני, כשברבע השלישי הצטרף אליהם אקס מכבי תל אביב סטפון לאזמה עם דקות טובות והפער רק הלך וצמח. מאצ'יוליס סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אוקיץ הוסיף 14, לאזמה 13 ו-8 ריבאונדים. סופוקליס שחורציאניטיס, שפתח את העונה טוב מאוד, שיחק 8 דקות בלבד וקלע 4 נקודות. את לובליאנה הוליך ארון ביינס, עם 16 נקודות.

בית ב'

מלאגה - סיינה 89:91 (אחרי הארכה)

המשחק הכי מותח והפכפך של הערב הסתיים בניצחון דרמטי של המארחת, שקוטעת סוף סוף רצף של שבעה הפסדי בית. 24 שניות לסיום קבע פראן ואסקס 78:80 למלאגה בדאנק, אולם סיינה קיבלה צ'אנס להשוות, ועשתה זאת חמש שניות לסיום עם חדירה של בובי בראון. קרונוסלב סימון עוד ניסה לנצח את המשחק בשניה האחרונה, אך החטיא והקבוצות הלכו להארכה. בשוויון 89:89, 17 שניות לסיום, קלע ארל קאלוויי את סל הניצחון, בעוד מנגד קיבל מארסלוס קמפ הזדמנות להשוות, אך החטיא. קאלוויי סיים כקלע המוביל של מלאגה עם 15 נקודות, כמו מרכוס וויליאמס, כשג'יימס גיסט הוסיף 13. מנגד 22 נקודות של בובי בראון, 16 של קמפ ו-15 של דייויד מוס לא הספיקו לסיינה, שצונחת למקום האחרון בבית והופכת לאחת משלוש קבוצות בלבד שעדיין לא זכו לנצח העונה ביורוליג.

בית ג'

אנאדולו אפס - צדביטה זאגרב 66:85

אחרי שהביסו את אולימפיאקוס ב-26 נקודות והיו קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג בשני המחזורים הראשונים, המשיכו הטורקים להראות עד כמה הם קטלניים כאשר לא התקשו להביס גם את צדביטה החלשה, שרושמת תבוסה שלישית ברציפות במפעל. המארחת ברחה ליתרון בן 20 נקודות כבר בשלהי הרבע השני, ומשם הקרואטים החביבים כבר ממש לא חזרו. סאשה וויאצ'יץ', שמתחיל עונה שניה בטורקיה, הצטיין עם 18 נקודות, כשג'מון לוקאס הוסיף 16. ג'ורדן פארמר, שפתח את העונה מצוין, שוב תרם בכל העמודות הסטטיסטיות עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. 14 נקודות של מרקיס גרין וברייסי רייט לא מנעו את תבוסת האורחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully