וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: דייויד סטרן יעזוב את תפקידו בפברואר 2014

הקומישינר הנצחי של ה-NBA, שהפך את אותה לאחת הליגות המצליחות בעולם, יעזוב אחרי 30 שנה. סילבר מועמד להחליפו

דייויד סטרן קומישינר ה-NBA   במסיבת עיתונאים. רויטרס
הרבה ביקורת, הרבה הערכה. סטרן/רויטרס

אחרי 30 שנה, זה קורה: ליגת ה-NBA הודיעה היום (חמישי) כי הקומישינר של הליגה, דייויד סטרן, יעזוב את תפקידו בפברואר 2014, עוד כשנה וחצי, אחרי 30 שנה שבמהלכן שלט בליגה. גלן טיילור, יו"ר מועצת המנהלים של ה-NBA, הודיע במסיבת עיתונאים שההנהלה אישרה משא ומתן עם סגן הקומישינר, אדם סילבר, על האפשרות שיירש את סטרן בתפקיד.

"היה כיף גדול. אני חושב שהליגה במצב מעולה", אמר סטרן. "אני רוצה לחשוב שעשיתי עבודה סבירה, אבל אחד הדברים הכי טובים שעשיתי היה למצוא את המחליף. אני עדיין לא הולך לשום מקום ב-15 החודשים הקרובים, אבל זה נותן לנו אפשרות לעשות מעבר חלק".

מחליפו של סטרן, אדם סילבר, מאושר מהקידום הצפוי: "האפשרויות בליגה הזאת הן בלתי נגמרות. לכבוד הוא לי, אני מאושר ואעשה את הטוב ביותר שלי כדי לעזור לליגה הזאת לגדול, באותה צורה שדייויד עשה ב-20 השנים האחרונות".

צפו בהודעת הפרישה של סטרן

סטרן (70) מונה לקומישנר של ליגת ה-NBA אי שם ב-1984, כשהחליף את לארי אובריאן המנוח. במהלך 28 שנותיו בתפקיד, חווה סטרן לא מעט רגעים גדולים, כולל תקופת הזוהר של הליגה באמצע שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים, וידע לנצל גם את עלייתו לגדולה של מייקל ג'ורדן כדי להפוך את הליגה פופלורית מתמיד.

בשנים האחרונות ספג לא מעט ביקורות בארצות הברית על חלק מצעדיו שנועדו לשפר את תדמית הליגה, בפרט במהלך השביתה בקיץ החולף, אולם בסך הכל, סטרן נחשב לאחד מאנשי הספורט המוערכים ביותר באמריקה.

* בעלי הקבוצות ב-NBA אישרו הערב פה אחד את המכירה של ממפיס גריזליס לאיש העסקים הצעיר (34) רוברט פרה, שרכש את המועדון ממייקל הייזלי. על פי דיווחים, קבוצת המשקיעים שארגן פרה רכשה את המועדון בשווי של כ-350 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סגנו של קומישנר ה-NBA דייויד סטרן, אדם סילבר. Patrick McDermott, GettyImages
היורש. אדם סילבר/GettyImages, Patrick McDermott

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully