וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר שיחק באימון עם גולסה וימפולסקי

25.10.2012 / 18:07

מאמן הירוקים ממשיך לנסות להתקרב לשחקנים, ושיתף פעולה עם שני השחקנים המאוכזבים. יניב קטן לא נטל חלק באימון

one

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר ממשיך בנסיונותיו לקרב את חלק משחקני הקבוצה אליו. במהלך האימון היום (חמישי) חילק עטר את השחקנים לשתי קבוצות, ובחר שוב לשחק, הפעם באותה קבוצה יחד עם אייל גולסה ודלה ימפולסקי, שניים מהשחקנים המאוכזבים שלאחרונה לא מקבלים קרדיט הולם. גוסטבו בוקולי, אגב, שיחק בקבוצה היריבה.

במהלך המשחקון, עטר אף רשם בישול, ולמרות שקבוצתו הפסידה בסופו של דבר, נראה שהשחקנים מרוצים מהמגמה של המאמן שממשיך באותה מגמה מאתמול. מי שלא נטל חלק באימון היה יניב קטן. הקשר סבל כבר בשבוע שעבר מפגיעה בשריר הירך האחורי, וזה אגב היה אחד השיקולים שבגללם השחקן לא פתח במשחק מול הפועל תל אביב. כעת הוא סובל מכאבי גב חזקים, נזקק לטיפול ולעבודה בחדר כושר. למרות זאת, בקבוצה מעריכים שהוא יחזור לאימונים בהמשך השבוע.

מוקדם יותר התייחס גורם במערכת למצבה של חיפה, ואמר: "הפגרה הארוכה תאפשר לנו לסדר את הכל עד למשחק מול בני יהודה". גם השחקנים דיווחו כי חל שיפור מסוים בחיבור עם המאמן, ואמרו: "ככה מאמן צריך להיות, מחובר לשחקנים שלו. אם הוא ימשיך להיפתח בדרך הזאת, כל הקבוצה תרוויח". כזכור, לאחר התיקו בעכו דיווחו שחקנים על יחס מזלזל מצד מאמנם וטענו כי פרסום הסגל סמוך למשחק עשוי ליצור בעיות חברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully