וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים על עטר: "אם ימשיך להיפתח, כולנו נרוויח"

25.10.2012 / 11:33

המאמן ישדר פתיחות באימונים בניסיון להרוויח שוב את חדר ההלבשה. במועדון מחפשים פתרון לקיצור ההחלמה של עמאשה

one

במכבי חיפה עדיין עובדים על פתרון להפשרת היחסים בין ראובן עטר לשחקני הסגל. "הפגרה הארוכה תאפשר לנו לסדר את הכל עד המשחק מול בני יהודה", אמר גורם במערכת היום, שהתכוון לכך שעטר ישוחח יותר עם השחקנים ויערוך שיחות אישיות שיעזרו לשפר את התקשורת עם שחקניו. אתמול, לאחר האימון, דיווחו שחקנים כי חל שיפור מסוים בחיבור עם המאמן שהחליט להיות שותף למשחקון פנימי. "ככה מאמן צריך להיות, מחובר לשחקנים שלו", אמר אחד מהם. "אם הוא ימשיך להיפתח בדרך הזאת, כל הקבוצה תרוויח". כזכור, לאחר התיקו בעכו דיווחו שחקנים על יחס מזלזל מצד מאמנם וטענו כי פרסום הסגל סמוך למשחק עשוי ליצור בעיות חברתיות.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
השחקנים מרגישים שיפור. עטר/אדריאן הרבשטיין

ההערכות כעת מדברות על כך שגוסטבו בוקולי יחזור לסגל ואייל גולסה יקבל קרדיט במשחק הקרוב מול בני יהודה. יניב קטן אמור לחזור ל-11 של המאמן. ההערכות לגבי שיפור מערכת היחסים עם המאמן, אגב, עדיין לא משנות את התמונה הכוללת: הפסד לבני יהודה ועטר צפוי להציע את התפטרותו ולהמתין לתשובה של הבעלים, יעקב שחר. בעבר שחר סירב לבקשה של רוני לוי לעזוב את הקבוצה, אבל זה קרה לאחר שהמאמן זכה בשלוש אליפויות ברציפות.

בחיפה עדיין סבורים כי הבעיה המרכזית של עטר היא בבחירת השחקנים בקיץ, ולא מתכוון לחולל מהפך בחודש ינואר. במקרה שעטר יישאר ויצליח לייצב את המערכת הוא צפוי לדרוש זר במקום בויאן שראנוב (בכפוף למצבו של ניר דוידוביץ', כמובן), ויתבקש לשחרר לפחות שני שחקנים, כשבמועדון מכוונים לשחרור שלושה. דלה ימפולסקי עשוי לקבל את ההסכמה לעבור לקבוצה אחרת ונראה כי תיערך איתו שיחה בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קשר מכבי חיפה דלה ימפולסקי. ברני ארדוב
עשוי לקבל את ההסכמה לעבור לקבוצה אחרת. ימפולסקי/ברני ארדוב

בחיפה עדיין מעריכים שפציעת ניר דוידוביץ' תתארך מעבר למצופה, זאת משום שהשוער שסובל משני שברים בכף היד עדיין לא קיבל אישור להתחיל בהליך הפיזיותרפיה ועדיין לא ידוע מתי יתחיל באימוני כדור. כרגע עומדת על הפרק אפשרות שהתהליך יימשך יותר מחודש (ההערכה הראשונית הייתה שהשוער ייעדר חודש בסך הכל) ובמועדון כבר הכינו את השוער אמיר אדרי לאפשרות כזאת.

בצל הביקורות על ג'ואל דמאו, מתברר כי הקשר תמיר הוריד את הגבס ברגלו, אבל הליך ההחלמה שלו די ארוך. הקשר קיבל אישור להתחיל בהליך השיקום, אבל על פי ההערכות ייעדר עוד חודשיים לפחות ונראה שיחזור רק לאחר פגרת החורף. החלוץ ויאם עמאשה יעבור היום ביקורת ולאחריה ייתכן שיוחלט לחבוש את ידו בגבס סינטטי, כדי שיוכל להתחיל להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully