וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "היינו ברי מזל שניצחנו את חולון"

24.10.2012 / 23:20

מאמן מכבי חיפה הצטנע לאחר הניצחון 53:63 על הפועל חולון. דן שמיר: "צריכים ללמוד לנצח גם משחקים שאנחנו לא טובים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה, פתחו את העונה בצורה נוראית, אבל אוהדי המועדון הזה יכולים בהחלט לשאוב עידוד מקבוצת הכדורסל שממשיכה להרשים והערב (רביעי) השיגו ניצחון שני משני משחקים, 53:63 על הפועל חולון.

מאמן הקבוצה, בראד גרינברג יכול בהחלט להיות מאוד מרוצה מהתצוגה ההגנתית המרשימה של קבוצתו, שעצרה את חולון על 53 בלבד. "אני חושב ששתי הקבוצות שיחקו הגנה נהדרת היום . שתי קבוצות שיודעות לשמור ועשו חיים קשים אחת לשנייה ואנחנו ברי מזל שניצחנו". כך הצטנע המאמן החיפאי בסיום המשחק והוסיף: "אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר כקבוצה. פול עובד על זה וגם אנחנו כקבוצה אבל הוא שיחק חזק והוא הרכז שלנו. זה לא ישתנה כי לא היה לו משחק טוב היום".

דונטה סמית', שחקן הרכש שהגיע לקבוצה בקיץ אמר: "זה היה ניצחון מכוער אבל אנחנו ניקח את זה כי אנחנו צריכים את זה. הם התקשו מאוד לשחק מול ההגנה שלנו וזה חשוב להמשך. ניצחון זה ניצחון וזה מה שחשוב. למדנו שצריך לשחק יותר פיזי בליגה הזאת ואנחנו ננסה להשתפר בהתקפה כי יש לנו עוד הרבה מה לעשות ולעבוד על התיאום בינינו" .

שחקני מכבי חיפה פט קלאיית'ס, קורי קאר, עידו קוז'יקרו, פול סטול. אדריאן הרבשטיין
חוגגים ניצחון מרשים על חולון. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה גדולה. הפועל חולון ששינתה את פנייה בקיץ פתחה את העונה מצויין עם ניצחון גדול על מכבי אשדוד, אך הערב לא מצאה תשובות בהתקפה.

דן שמיר, המאמן המפסיד אמר בסיום: "כמובן יום התקפי ממש לא טוב שלנו . הייתי רוצה שנהיה מסוגלים לנצח משחקים גם כשאנחנו בימים כאלה. לקראת הסוף היו לנו כמה רגעים שמצאנו את מה שצריך לעשות כל המשחק. לקח לנו הרבה זמן להגיע לזה"


זאק רוזן אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית השנייה ראו שאנחנו מנסים לתקן את היכולת של המחצית הראשונה. פשוט לא הצלחנו להוציא לפועל ולקלוע . החמצנו הרבה ליי אפים וזריקות פנויות. נצטרך להבא ללמוד מזה ולכפות את סגנון המשחק שלנו וקצב המשחק שלנו" .

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל חולון פרנק האסל מטביע מול שחקן מכבי חיפה פט קלאיית'ס. אדריאן הרבשטיין
לא משחק גדול שלו הפעם. פרנק האסל/אדריאן הרבשטיין

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully