וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: צפו בקרב המרכזי בתחרות בלאטור 77

צפו בקרב בין ריץ' קלמנטי לאלכסנדר סרנבסקי, שהיה המרכזי בתחרות שהועברה בשידור ישיר בערוץ אגו טוטאל

זירת קרבות ה-MMA (אמנות לחימה משולבת) של ארגון בלאטור ערכה את שלב רבע הגמר של העונה השביעית שלה בקטגוריית משקל קל (70 ק"ג) באולם סוברין סנטר בעיר רדינג שבפנסילבניה עם ארבעה קרבות שבסופם העפילו ארבעה לוחמים לשלב חצי הגמר ועשו צעד נוסף לזכייה בפרס כספי של 100 אלף דולר ובהזדמנות להילחם על תואר אליפות העולם של בלאטור במשקל קל.

הקרב המרכזי של הטורניר הפגיש את הלוחם האמריקני עטור הניסיון ריץ' קלמנטי (מאזן קרבות 21:44), אשר פגש יריב רוסי קשוח בשם אלכסנדר "טייגר" סרנבסקי הבלתי מנוצח שהגיע עם מאזן מושלם וחסר תקדים של 0:20. סרנבסקי הוא חניכו של לוחם רוסי אגדי נוסף, אלכסנדר שלמנקו שגם הוא לוחם מן השורה בארגון הקרבות בלאטור והוא עתיד להילחם על תואר אליפות עולם בחודשים הקרובים.

הסיבוב הראשון בקרב עמד בסימן שליטה חד צדדית של קלמנטי שטיפס על הגב של יריבו ושהה שם דקות ארוכות תוך שהוא חובט בו ומצליח להוריד אותו לקרקע לקראת סוף הסיבוב וכמעט משלים ניצחון בחניקה, אך סרנבסקי הצליח לשרוד זאת.

בסיבוב השני המשיך קלמנטי מאותו מקום ושלט ברוב הסיבוב ביריבו תוך שימוש בטכניקת קרקע וניסיון עשיר. סרנבסקי הצליח להשתחרר מלפיתתו של קלמנטי לקראת סיום הסיבוב והפציץ את קלמנטי באגרופים שאמנם פגעו, אך לא היו יעילים על מנת שקלמנטי יובס.

שני היריבים עלו לסיבוב השלישי והאחרון כשהם מותשים מהמאמץ האדיר בשני הסיבובים הראשונים, אך סרנבסקי ידע כי עליו לסיים את הקרב ולהימנע מהחלטת שופטים. הלוחם הרוסי שלף את כל כלי הנשק שנותרו ברשותו בטכניקת קרב עמידה וגם בניסיון הכנעה על הקרקע, אך קלמנטי המנוסה שרד את כל אלה והקרב הוכרע בהחלטת שופטים חצויה 1:2 לטובתו של קלמנטי שעולה לחצי הגמר.

טרם הקרב המרכזי, הצליח ריקארדו טירלוני לגבור בחניקת דארת' על רנה נזארה בסיבוב השני (קרב בין שני לוחמים ברזילאים עם חגורות שחורות בג'יו ג'יטסו) ולהעפיל לחצי הגמר.
בנוסף הצליח מרסין הלד הפולני הצעיר והמוכשר לגבור על מוראד משאייב בהחלטת שופטים ולהעפיל לשלב הבא וכך עשה גם דייב ג'נסן המתאבק המצוין מפורטלנד שהביס את מגומאד סאדולייב.

שידורים ישירים של קרבות MMA בערוץ אגו טוטאל

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully