וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "שחטאר יכלה להביס את צ'לסי, צ'ך הציל אותם"

שחטאר דונייצק שוב הרשימה בליגת האלופות, מירצ'ה לוצ'סקו מרוצה: "אנו עדיין מתפתחים". דויד לואיז: "הם שיחקו פשוט מצוין"

עד עתה שחטאר דונייצק היא ללא ספק אחת הקבוצות המרשימות בליגת האלופות. זו לא רק העובדה שיש לה 7 נקודות משלושה משחקים, זו בעיקר היכולת. אתמול (שלישי) הניצחון של הקבוצה האוקראינית על צ'לסי, 1:2, היה המשך למגמת השיפור שלה. שחטאר הייתה ראויה לניצחון אחרי ששלטה במשחק, הגיעה ללא מעט הזדמנויות, ורק לקראת הסיום נלחצה מעט לשערה.

פרננדינניו (מימין), אלכס טשיירה, שחטאר דונייצק. efrem lukatsky, AP
כמה כישרון. שחטאר לוהטת/AP, efrem lukatsky

כזכור, גם במשחק מול יובנטוס הבחורים בכתום נראו מצוין, והיו קרובים מאוד לצאת עם ניצחון מרשים מטורינו. גם בליגה האוקרינית שחטאר עם 12 ניצחונות מ-12 מחזורים, עם יתרון ברור על דינמו קייב בצמרת, ואין ספק שמשהו חיובי עובר על המועדון.

"המשחק התפתח בדיוק כפי שקיווינו", אמר מאמן הקבוצה מירצ'ה לוצ'סקו, "זה כנראה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו בתקופה האחרונה. זה מוכיח שאנחנו על המסלול הנכון. אנחנו עדיין מתפתחים, השחקנים הצעירים שלנו עדיין מתבגרים וצוברים ניסיון וביטחון.

וויליאן, שחטאר דונייצק. AP
וויליאן/AP

"לדעתי, הקבוצה הנוכחית של צ'לסי טובה יותר מזו שזכתה בשנה שעברה בליגת האלופות. זה הופך את הניצחון שלנו לגדול אפילו יותר. אנחנו לא פוחדים משום קבוצה. יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר, אפילו 1:4, אבל פטר צ'ך היה מצוין".

גם דויד לואיז החמיא ליריבה. "שחטאר שיחקה מצוין והייתה ראויה לניצחון", אמר לואיז, "הם שיחקו עם הרבה חוכמה, ולא אפשרו לנו להיכנס למשחק עד לרבע השעה האחרונה".

צ'מפיונס: שחטאר ראשונה בבית, לפני יובנטוס וצ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully