וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, 20:45: שאלון - מכבי ת"א, חי בוואלה! ובאפליקציות

24.10.2012 / 20:02

המשחק יועבר במלואו בוואלה! ובאפליקציות האייפד והאייפון. מלקולם תומאס: "אין משחק קל ביורוליג. שאלון קבוצה טובה"

מגד גוזני
מלקולם תומאס, מכבי תל אביב, תומאס רס, סיינה. ברני ארדוב
"צריכים להיות מרוכזים". מלקולם תומאס מול סיינה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תחפש ביום חמישי ניצחון שלישי ביורוליג מול שאלון, אחת היריבות הנוחות ביותר בבית (20:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט, גם באייפון ובאייפד). הצהובים, שהביסו את עירוני אשקלון 67:100, תקווה לצלוח גם את משחק החוץ השני שלה במפעל מול היריבה שגברה על פרוקום גדיניה במחזור הראשון, אבל נכנעה לאלבה ברלין.

המאמן דיוויד בלאט עבד השבוע עם השחקנים על הוצאה לפועל של תרגילים בהתקפה, אך המשיך לבקש מחניכיו "הגנה אגרסיבית וחזקה מהדקה הראשונה של המשחק".

הפורוורד מלקולם תומאס אמר לקראת המשחק: "שאלון היא קבוצה טובה ואנחנו צריכים לבוא מולם מרוכזים ומפוקסים. אין משחק קל ביורוליג, ואנחנו רציניים ומתכוננים היטב לפני כל משחק. אנחנו צריכים להציג הגנה טובה בכל משחק מול כל קבוצה".

ניק קיינר מדלי, שחזר לאחרונה מפציעה והספיק לשחק 17 דקות בלבד בשני המשחקים הראשונים, סיפר על תחושותיו האישיות: "אני מרגיש יותר טוב. היו לי קצת בעיות בשבועיים האחרונים, אבל התאמנתי ועבדתי קשה. לפני שהמראנו לצרפת ערכתי אימון מלא וטוב, וזה ללא ספק צעד נוסף בדרך הנכונה להחלמה".

בשבוע שעבר קיינר מדלי עלה בחמישייה מול סיינה, אבל מתקשה להעריך: "אני עדיין לא יודע כמה דקות אני אוכל לשחק בצרפת. נראה איך אני מרגיש ואחר כך אפשר יהיה לדעת טוב יותר מה אוכל לעשות".

על המשחק עצמו אמר: "אני אישית מכיר חלק מהשחקנים של שאלון, שיחקתי מולם כשהייתי שחקן במכללה. יש להם קבוצה טובה ואתלטית. אנחנו גם חייבים לזכור שזה משחק בית שלהם והם רוצים לנצח, אבל גם אנחנו רוצים. נצטרך לבוא למשחק במלוא הכוח ובדרך הכי טובה שיש כדי לחזור עם ניצחון".

ניק קיינר מדלי. ברני ארדוב
מכיר חלק משחקני שאלון עוד מהקולג'. ניק קיינר מדלי/ברני ארדוב

הצרפתים אמנם לא נחשבים לחלק מאריות אירופה, אבל אין כל ספק שהם מסוגלים לגרום נזק לצהובים. שאלון פתחה את היורוליג עם ניצחון 74:81 על פרוקום גדיניה ונתנה קרב עיקש במיוחד לאלבה ברלין לפני שנכנעו 74:71. בין שחקניה הבולטים של האלופה הצרפתית נמצאים שלדן וויליאמס ובלייק שילב וטיקאמבו סטיד, ויכולת טובה של השניים הללו במיוחד תהפוך את משחק החוץ של האלופה הישראלית למסובך במיוחד.

"אנחנו הולכים להתמודד מול אחת הקבוצות הטובות ביורוליג", אמר האחרון. "אנחנו צריכים להתמקד בנו ולא ביריבה מולנו". סטיד אף התייחס לנדבך אחר במכבי תל אביב, שכבר אינו עולה על הפרקט: "זה יהיה כבוד עבורי ללחוץ לפני המשחק את ידו של עוזר המאמן דרק שארפ", אמר שחקנה של שאלון, "אני זוכר את הקליעות הנהדרות שדרק היה קולע כששיחק במכבי".

שחקן שאלון טיקאמבו סטיד מול מארק גאסול ספרד. GettyImages
"מכבי אחת הקבוצות הטובות ביורוליג". טיקאמבו סטיד מול מארק גאסול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully