וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שאלון קבוצה ביתית שכבר ניצחה ביורוליג"

23.10.2012 / 16:29

מכבי תל אביב המריאה לצרפת, המאמן לא מזלזל: "יש להם המשכיות". קיינר מדלי: "מכיר אותם, זה מקום שקשה לשחק בו"

מכבי תל אביב יצאה היום (שלישי) לצרפת לקראת משחקה מול שאלון הצרפתית במסגרת היורוליג. יום עמוס צפוי לצהובים: הקבוצה ערכה האימון מלא לפני היציאה לשדה התעופה והשחקנים ואנשי הצוות צפויים לעבור שתי טיסות ונסיעה של כשעתיים באוטובוס בטרם יגיעו ליעד. באימונים האחרונים הצוות המקצועי הדגיש את חשיבות הוצאה לפועל נכונה בהתקפה, אולם גם מדגישים כי יש להציג הגנה אינטנסיבית כי "אין יום רע בהגנה".

המאמן דיוויד בלאט אמר בשדה התעופה: "אנו מלאי אמביציה לקראת המשחק ורוצים לשוב עם ניצחון. שאלון היא קבוצה ביתית, קבוצה שכבר ניצחה ביורוליג ויש בה המשכיות. שאלון צירפה שחקן NBA בדמות של שלדון וויליאמס".

עם זאת, המאמן הוסיף בביטחון: "אנחנו מגיעים לכל משחק עם ההרגשה שאנחנו מוכנים לכל אתגר ויודעים שאם אנו משחקים נכון ועם כל הלב - אנחנו יכולים לעשות את זה".

סילבן לנדסברג נשמע דרוך: "המאמן בלאט הכין אותנו למשחק. אנחנו מתכוננים ועובדים לקראת המשחק, יש להם שחקנים מסוכנים ומדובר בקבוצה טובה מאוד. אנחנו צריכים להמשיך להציג הגנה אינטנסיבית ולהצליח להוציא לפועל את התרגילים בהתקפה ברגע שיש לנו הזדמנות. אלו המפתחות".

ניק קיינר מדלי, שלא שותף במשחק האחרון בשל פציעה, הוסיף: "אני מכיר כמה מהשחקנים שם, יש לשאלון קבוצה טובה ושחקנים אתלטיים. זה מקום קשה לשחק בו אז נצטרך לשחק טוב מאוד בכדי לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully