וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הוד השרון עם 85:86 דרמטי על רמת גן

סל ניצחון של אופיר הובר שתי שניות לסיום העניק להוד השרון ניצחון שני. ניצחון גם לגליל עליון, באר יעקב עם הפסד נוסף

המחזור השני בליגה הלאומית בכדורסל התקיים במלואו הערב (שלישי), כשבמוקד מכבי הוד השרון, שניצחה במחזור הפתיחה, גברה על עירוני רמת גן השאפתנית 85:86 לאחר הארכה. מכבי באר יעקב, סגנית האלופה אשתקד שפתחה את העונה עם הפסד מפתיע לקרית אתא התארחה בנס ציונה, המשיכה את הסחרור עם הפסד שני. העולה החדשה הפועל גליל עליון אירחה בכפר בלום את טבעון/מגידו בדרבי צפוני ורשמה ניצחון שני.

מכבי הוד השרון - עירוני רמת גן 84:85

איזה מותחן במשחק המרכזי של המחזור. אופיר הובר עם סל ניצחון שתי שניות לסיום העניק לרועי חגאי והוד השרון ניצחון יוקרתי על רמת גן של עמי נאווי, לאחר הארכה. איתי גרינבוים, שהיה המצטיין בשורות רמת גן עם 23 נקודות, עוד ניסה את מזלו עם זריקה משלושת רבעי שלא נכנסה. הפסד ראשון לרמת גן ואילו הוד השרון עדיין בלתי מנוצחת. דינמה אודיקוסה הניגרי הוליך את הוד השרון עם 21 נקודות, ערן אסנטי הוסיף 17. אופיר הובר, שקלע את סל הניצחון, קלע 14 במשחק כולו.

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - אליצור יבנה 88:62

ניצחון שני ליבנה, שנראית טוב מאוד בפתיחת העונה. במחזור הקודם היא הביסה 66:91 את טבעון/מגידו, וגם הפעם היא לא ריחמה על השרונים בחוץ. מונטה מגי היה בלתי ניתן לעצירה עם 27 נקודות, נועם מטלון הוסיף 12, אלעד הופמן ואיגור נסטרנקו קלעו 11 כל אחד. ברנדון ברוקס קלע 19 למפסידים.

הפועל קצרין/גליל עליון - הפועל טבעון/מגידו 75:106

גם העולה החדשה מהגליל נראית מצוין עם ניצחון שני, שמתווסף לניצחון הפתיע על ברק נתניה בגביע, הפעם על טבעון החלשה שרשמה הפסד נוסף. גליל ניצחה ברבע השלישי 8:36 שנתן את האות לתבוסה. גארי ג'ונסון קלע 27 נקודות, לורנס ווסטברוק הוסיף 18, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. אנטון קזרנובסקי תרם 10 נקודות. טיילור דרבי קלע 22 לטבעון/מגידו.

עירוני קרית אתא - הפועל עפולה 74:84

ניצחון שני לשרון אברהמי ושחקניו, ואילו עפולה של אבנר יאור יורדת לקרקע לאחר הניצחון המרשים על רמלה במחזור הקודם. כריס ווטסון הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, אך המצטיין היה דארין גיבנס עם 20 נקודות, חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים. אלן דורהאם עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים לא הספיק לעפולה.

עירוני נס ציונה - איתי באר יעקב 67:90

פתיחת העונה החלשה של באר יעקב, סגנית האלופה, ממשיכה עם תבוסה שמהווה הפסד שני בשני משחקים. נס ציונה, שהפסידה לרמת גן בשבוע שעבר, עם ניצחון בכורה. בילאל בן קלע 23 והוריד שמונה ריבאונדים לנס ציונה, גיל אמיתי וטל קרפלס הוסיפו 14 כל אחד. ינעם אירם בלט בבאר יעקב עם 21 נקודות.

אליצור רמלה - מכבי קרית ביאליק 68:88

רמלה עם ניצחון ראשון העונה, ביאליק עדיין מחפש ניצחון ראשון בלאומית, לאחר שעלתה העונה מהליגה הארצית. האקים רייט קלע 16, טאשיד קאר בלט עם 15, שישה ריבאונדים ומספר זהה גם בטור האסיסטים. עידן רג'ואן הוסיף 12 למנצחת, האריס קלע 19 והוריד תשעה ריבאונדים למפסידה.

עירוני נהריה - מכבי קרית גת 72:100

ניצחון קליל לקבוצה מהגליל המערבי, על קרית גת, שרושמת הפסד שני בליגה למרות ששבוע לפני פתיחת הליגה מתחה את הפועל תל אביב במסגרת גביע המדינה. רמון קלמנטה הוליך את קלעי נהריה עם 21 נקודות, אקס הפועל תל אביב אבירם זליקוביץ' תרם 18. ג'ונדרה ג'פרסון קלע 18 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully