וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל חולון 53:63

מכבי חיפה לא הרשימה, אבל רשמה ניצחון שני רצוף באולמה הביתי כשגברה 53:63 על חולון. קאליית’ס הצטיין עם 19 נק'

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מי שעוד היה צריך אינדיקציה לזה שבמכבי חיפה הולכת להיות קבוצה החזקה העונה, אולי קיבל אותה הערב (רביעי). נכון, זה לא היה המשחק המוצלח ביותר של שחקניו של בראד גרינברג, ולא כלל תצוגה התקפית מדהימה, אבל הירוקים הוכיחו שהם מסוגלים לעצור קבוצה כמו הפועל חולון, כשגברו עליהם 53:63 ורשמו ניצחון שני העונה משני משחקים. חולון לעומת זאת נחלה הפסד ראשון, ולא הצליחה לשחזר את היכולת שלהם מהניצחון במחזור הראשון.

שחקן מכבי חיפה פט קליית'ס מול שחקן הפועל חולון ג'רום דייסון. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לשבור לבבות במפרץ. קלאיית'ס מול היל/אדריאן הרבשטיין

רק לפני שלושה ימים סידרה הפועל חולון לאוהדיה הצגה נהדרת מול אוהדיה הביתיים כשהביסה את מכבי אשדוד עם תצוגה התקפית נהדרת, אבל הערב לא היה זכר לכך. השחקנים של דן שמיר נראו פשוט נורא (ומי שרוצה להיבהל, מוזמן לבחון את הסטטיסטיקה שלמטה). שחקניו של שמיר סיימו את הרבע השני עם 8 נקודות בלבד, ומנגד ראו האורחים את פט קלאיית'ס ממשיך לקחת את הקבוצה שלו על הכתפיים ואל המחצית הגיעה חיפה ביתרון 24:32.

שמיר ניסה להעיר את שחקניו במחצית השניה ולקבל מהם מעט יותר, אבל רק פרנק האסל היה שם כדי לשים נקודות על הלוח, והיה היחידי שקלע בספרות כפולות, כששאר חבריו פשוט לא מצליחים למצוא את הטבעת. אצל הירוקים המשיך פט קלאיית'ס להרשים, למרות יום חלש שלו מחוץ לקשת, ויחד עם דונטה סמית' ופול סטול המשיכה חיפה להראות שהפעם, אולי, היא עשתה עבודה טובה בבחירת הזרים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי חיפה פול סטול חודר מול טיילר סמית' שחקן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
עוד תצוגה נהדרת שלו. סטול/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

פול סטול והירוקים פתחו מצויין את המשחק, כפו על האורחים צמד איבודים ועלו ליתרון 2:6. לורנס היל הכניס את האורחים למשחק עם ארבע נקודות מהירות, כששלשה של ג'רום דייסון קבעה שיוויון 12:12. קלאיית'ס וסמית' עוד העלו את חיפה ליתרון 6, אבל סל על הבאזר של דייסון הוריד את חולון בפיגור 20:16 בלבד. האסל וסמית' מחקו את היתרון של המארחים עם פתיחת הרבע השני, אבל צ'וברביץ' ושגב סייעו לחיפה לעלות ל-22:27. חולון החלה ללכת לאיבוד בהתקפה, לא מצאה את הטבעת, ומנגד צלף קלאיית'ס שלשה גדולה שהורידה את חיפה ביתרון 24:32 אל המחצית.

קוז'יקרו עם סל ועבירה הכניס טוב את חיפה אל הרבע השלישי, כשפול סטול חתך היטב את ההגנה והעלה את היתרון הירוק ל-13. זאק רוזן קלע שלשה חשובה עבור חולון ששיוועה לנקודות, האסל המשיך לעשות צרות לשומרים שלו, ונקודות של דניאל הצליחו להקרב את חולון שירדה בפיגור 47:39 בסיום הרבע השלישי. חולון קיוותה לחזור בפתיחת הרבע האחרון, אבל קלאיית'ס המשיך להיות האיש של בראד גרינברג על הפרקט, ושמר את הירוקים הרחק מלפנים. סטול הוסיף שלשה חשובה שהחזירה את היתרון ל-13, אבל האסל עם 6 נקודות רצופות צימק ל-8 בלבד. אלא שבחיפה לא עמדו לוותר, סמית' ותומאס עשו את העבודה בצבע, החזירו את היתרון לספרות כפולות, ומשם כבר חולון לא חזרה. 53:63 בסיום.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
מה קרה להתקפה שלו? שמיר/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: פט קלאיית'ס 19 (8 מ-11 ל-2, 1 מ-6 ל-3) ו-11 ריבאונדים, דונטה סמית' 18 (6 מ-16 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, פול סטול 12 (1 מ-6 ל-3), 9 איבודים ו-5 אסיסטים, עידו קוז'יקרו (2 מ-8 מהשדה ו-10 ריבאונדים) וג'יימס תומאס (12 ריבאונדים) 5 נקודות כל אחד, אלכס צ'וברוביץ' וליאור שגב 2 כל אחד, שון לבנובסקי, קורי קאר, אנטון שטובין ובריאן כהן שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: פרנק האסל 23 (10 מ-20 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, זאק רוזן (5 אסיסטים) וג'רום דייסון (2 מ-13 מהשדה, 5 אסיסטים) 9 נקודות כל אחד, שון דניאל 5, לורנס היל 4 (2 מ-8 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, טיילר סמית' 3 (1 מ-9 מהשדה), שלומי הרוש, אופיר פרחי ואורי זוהר שיחקו ולא קלעו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully