וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנון אסר על שחקניו לבקש משחקני ברצלונה חולצות

מאמן סלטיק הסביר לקראת המשחק באלופות (20:45, ערוץ 5): "כל העניין הזה של לרדוף אחרי חולצות של הכוכבים הוא שטויות"

רק לפני שבוע הצטלם אחד מהקוונים במשחק מוקדמות המונדיאל בין צ'ילה לארגנטינה עם ליאונל מסי לפני פתיחת המחצית השנייה - מקרה שעורר לא מעט תשומת לב - וכעת בסלטיק חוששים ממקרים דומים, מה שהביא את המאמן ניל לנון לפעול לקראת המשחק הערב בקאמפ נואו (20:45, ערוץ 5).

המאמן הצפון אירי של אלופת סקוטלנד חשש ששחקניו יגשו לפני שריקת הפתיחה לשחקני ברצלונה כדי לבקש שישמרו להם את החולצות שלהם בתום ההתמודדות, ואסר עליהם לעשות זאת. "כל העניין הזה של לרדוף אחרי חולצות זה שטויות ואני לא רוצה שהשחקנים שלי יהיו מעורבים בזה בכלל", הסביר לנון, "אני לא אהיה במנהרת השחקנים כשהם ייצאו לכר הדשא לפני המשחק ואני רוצה שהם יסתכלו קדימה ולא הצידה, על היריבים שלהם".

המאמן הוסיף: "ברצלונה היא קבוצה שגורמת ליריבות מעולות להיראות כמו קבוצות רגילות. האינסטינקט של השחקנים שלי יהיה לחשוש. לא מתוך בחירה - זו פשוט מה שהכוח של ברצלונה עושה לשחקנים נגדה. יש לך חשש שהם יביכו אותך וכמובן שאני לא רוצה שזה יקרה. עדיף לשחק עם קצת פחד, זה גורם לאדרנלין לזרום יותר מהר ומחדד את המחשבה. אבל לא עם יותר מדי פחד, כזה שגורם לך לאבד את הכדור רגע אחרי שאתה מקבל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully