וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאט בולדין שוחרר מהקבוצה

23.10.2012 / 11:36

הגארד האמריקאי, ששבר את כף רגלו כבר במשחק הראשון, הגיע להסדר כספי עם ראשי האדומים וטס לארה"ב לעבור ניתוח

הפועל תל אביב חגגה ניצחון חוץ ענק על הפועל ירושלים במסגרת המחזור השני של ליגת העל בכדורסל, אבל לצערם של האדומים הם נאלצו להתעסק לאחרונה גם עם נושא פחות משמח. מאט בולדין, הזר האמריקאי שהגיע על מנת לחזק את העולה החדשה, שבר את כף רגלו ואמש (שני), הוא הגיע להסדר כספי עם הנהלת הקבוצה ושוחרר ממנה. בולדין המריא לארצות הברית, שם יעבור ניתוח בכף הרגל.

הגארד האמריקאי הגיע להפועל בקול תרועה רמה במהלך הפגרה, אך נפצע כבר בדקה הראשונה של משחק הליגה הראשון, ההפסד בהארכה לבני הרצליה. השבר ייאלץ אותו להחמיץ כשלושה חודשים ובקבוצה החליטו שלא לחכות ולחפש לו מחליף.

ראשי הפועל הגיעו כאמור להסדר עם השחקן בנוגע לשיחרורו ואמרו: "מאט אומנם הספיק להתאמן תקופה קצרה עם הקבוצה, אך היה מחובר מאוד למועדון. לראייה, במשחק מול ירושלים הוא ישב עם השחקנים על הספסל, עודד ותמך בהם כאילו היה שחקן בית. צר לנו על פציעתו ועל חוסר המזל המלווה אותו בשנים האחרונות, שכן הוא היה צפוי להיות שחקן מוביל בקבוצה. אנחנו מאחלים לו שיתאושש במהרה ושיהיה לו המון הצלחה בהמשך".

בולדין אמר לאנשי הקבוצה כי הוא מקווה להחלים במהרה וישמח לשוב להפועל. הוא סיפר כי היה מרוצה מאוד במהלך האימונים מסגנון המשחק, מהצוות המקצועי ומחבריו לקבוצה והביע את התרשמותו מהקהל האדום. בעקבות שיחרורו של השחקן, החל המאמן ארז אדלשטיין בחיפושים אחר מחליף.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully