וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "שמחתי להיות בהרכב, אך הייתה שמחה קצרה"

הישראלי של בירסחוט מאוכזב לאחר שהוחלף מול גנק: "חשתי שאני עושה עבודה טובה". מאמנו של שלומי ארבייטמן בגנק פוטר

פתיחת עונה לא פשוטה עוברת על דור מלול בבירסחוט. בעוד חברו לקבוצה רועי דיין, מושבת עקב פציעה בגבו, המגן/קשר הישראלי לא זוכה לאותו הקרדיט כמו בשנה שעברה. בירסחוט ממוקמת רק במקום העשירי בטבלה וביום שבת היא ספגה את הפסדה החמישי ב-11 מחזורים, בדמות תבוסה 3:0 מול גנק.

מלול, שפתח בעונה שעברה ב-37 מתוך 40 המשחקים של קבוצתו, אומנם זכה הפעם לחולצת ההרכב, בפעם השנייה בלבד העונה, אך הוא הוחלף כבר עם פתיחת המחצית השנייה, כשקבוצתו בפיגור 2:0.

"שמחתי להיות בהרכב, אבל זו הייתה שמחה קצרה מאוד", אמר מלול בראיון בבלגיה, "זו כמובן החלטה של המאמן ואני חייב לקבל אותה. אני ממשיך להתאמן חזק, כדי להוכיח שהמקום שלי הוא בהרכב, למרות שהתחרות היא קשה".

לגבי תיפקודו בקבוצה אמר הישראלי: "כבר שיחקתי כמה פעמים העונה בקישור, שזה התפקיד המועדף עליי. שם אני יכול להגן כמה שצריך, אבל גם לתקוף במידת האפשר. הרגשתי שאני עושה עבודה טובה בפתיחת המשחק מול גנק, כל הקבוצה שיחקה טוב וחבל שלא כבשנו שם, כי אז היה מתפתח משחק אחר. היינו טובים מהם והם כבשו שער משום מקום, אבל אם נמשיך לשחק ככה, דברים יראו הרבה יותר טוב עבורנו".

* לא רק על בירסחוט עוברת עונה קשה. גם גנט, קבוצתו של שלומי ארבייטמן, פתחה את העונה בצורה חלשה והיא מדורגת במקום השביעי בלבד לאחר 11 מחזורים. מי ששילם את המחיר הוא מאמנו הנורווגי של ארבייטמן, טרונד סוליד, שפוטר היום מתפקידו. הפיטורים הגיעו בעקבות מתיחות בינו לבין הנהלת הקבוצה ובין שחקנים בקבוצה, שהתווספו לשני הפסדים רצופים בבית מול מכלן ובמחזור האחרון מול קורטרייק.



לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דור מלול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully