וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שתקף את קירקלנד נשלח ל-16 שבועות בכלא

יש לנו מה ללמוד: אוהד לידס ארון קאוולי, שתקף את שוער שפילד וונסדיי במהלך משחק, הורשע ויבלה מאחורי סורג ובריח

ככה מטפלים באלימות. ארון קאוולי, אוהד לידס, שתקף את שוער שפילד וונסדיי כריס קירקלנד במהלך משחק בין הקבוצות ביום שישי, נשלח לכלא לתקופה של 16 שבועות.

כזכור, בדקה ה-77 של הדרבי של יורקשייר, שנערך בליגת המשנה האנגלית, כבשה לידס שער שאיזן את התוצאה ל-1:1. קאוולי החליט לפרוץ אל כר הדשא, הגיע אל קירקלנד המופתע וחבט בפניו בצורה אכזרית. השוער צנח אל כר הדשא ונזקק לטיפול, בעוד קאוולי הצליח להימלט תחילה ליציע.

לאחר יומיים של חיפושים ובעזרתם של מאות אנשים ברחבי הממלכה, נתפס התוקף, בן 21, שבעברו היה מעורב בתגרת אוהדים ענקית ואף הורחק לשלוש שנים מהמגרשים.

כעת כאמור, נשלח קאוולי לכלא לתקופה של כארבעה חודשים, לא יותר מדי, אבל בהחלט סוג של הרתעה. הוא הודה בהאשמות החמורות נגדו, בגין פריצה למגרש ותקיפה. הוא טען כי היה שיכור, לאחר ששתה מספר בקבוקי בירה ושלושת רבעי בקבוק וודקה עוד באותו בוקר, לפני שהוסיף בין שבע לעשר כוסות סיידר אלכוהולי מחוץ לאצטדיון.

דובר המועדון של לידס מסר את הצהרת המועדון: "אנו שמחים לראות שהנושא טופל בצורה מהירה על ידי הרשויות. מלבד תקופת הכלא, האוהד הורחק לחמש שנים מהמגרשים. בנוסף, המועדון ירחיק אותו לכל החיים מהאצטדיון הביתי שלנו, אלנד רואד. אנו שמחים לראות את הצדק נעשה במהרה, אך מאוכזבים, שכן האמנו שתקופת הכלא יכולה הייתה וצריכה הייתה, להיות ארוכה יותר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

צפו בתקיפה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully