וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער לתומר חמד בהפסד 3:2 של מאיורקה בסביליה

החלוץ הישראלי הרשית בדקה ה-30 את שערו ה-6 העונה, אבל המארחת ביצעה מהפך והנחילה לאדומים הפסד שלישי ברציפות

אכזבה גדולה הייתה הערב (שני) למאיורקה, שנחלה הפסד 3:2 ברמון סאנצ'ס פיחואן והמשיכה את ההידרדרות שלה. האדומים הובילו פעמיים, אבל דודו אוואט נאלץ להוציא את הכדור מהרשת שלוש פעמים ומאיורקה, אחרי פתיחת העונה המצוינת, כבר עם הפסד שלישי ברציפות. החדשות הטובות מהמשחק, לפחות מבחינתו, הן עוד שער של תומר חמד הפנטסטי, שכבש את השני של קבוצתו בדקה ה-30, שער שכאמור לא הספיק.

פדרו ביגאס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26, אחרי שעקף את שוער המארחת אנדראס פאלופ ושלח את הכדור לרשת. היתרון החזיק מעמד רק שלוש דקות, עד שאלברו נגרדו קיבל כדור רוחב ושלח פצצה לחיבורים של אוואט.

חלפו בערך 60 שניות והרגע הגדול של חמד הגיע. החלוץ הישראלי קיבל מסירת עומק קצרה מג'ובאני דוס סנטוס, ניער מעליו את המגן ושלח לפינה הרחוקה. שער ליגה שישי (!) לחמד בשמונה מחזורים העונה. כל הכבוד.

לצערם של שני הישראלים וקבוצתם, היתרון הזה לא הספיק. סביליה לא הייתה מוכנה לספוג הפסד שלישי ברציפות ויצאה קדימה, עד שבדקה ה-56 נגרדו נגח לפינה הקרובה את השני שלו. סיסיניו השלים את המהפך בדקה ה-74, עם בעיטה מחוץ לרחבה, שפגעה במגן, הטעתה את אוואט והשאירה את הנקודות בסביליה.

ביום ראשון הקרוב, ב-22:30, תנסה מאיורקה להתאושש מהמשבר ולהשיג סופסוף נקודות. הבעיה? מולה תעמוד ריאל מדריד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully