וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בכורה לבלילי בבת ים, ניצחון דרמטי לקטמון

החלוץ שיחק 30 דקות במדי קבוצתו החדשה, 1:3 למרמורק על באר שבע, אהרון סידר 1:2 לקטמון על קרית מלאכי בדקה ה-93

המחזור החמישי בליגה א', שנדחה מיום שישי בשל אירועי הספורטיאדה באילת, נערך ברובו היום (שני) וסיפק מספר דרמות גדולות. הפועל מרמורק טיפסה לפסגת המחוז הדרומי, בזכות 1:3 על מכבי באר שבע, בעוד שמכבי בת ים נופלת עם 0:0 ביתי מול עמישב פתח תקוה. הפועל קטמון נהנתה משער בדקה ה-93 וניצחה 1:2 את מכבי קרית מלאכי. בצפון, מגדל העמק, שגברה 0:1 על הפועל דלית אל כרמל, בשוויון נקודות עם עירוני טבריה, שאיכזבה עם 0:0 מול אחווה עראבה. אגב, בעשרה מבין 12 המשחקים שנערכו היום, לא נכבשו שערים כלל במחצית הראשונה.

דרום:

מכבי באר שבע - הפועל מרמורק 3:1

הקבוצה מרחובות מטפסת לפסגת הטבלה, בזכות ניצחון שלישי העונה, כשהיא עדיין ללא הפסדים במאזנה. חיים כנפו כבש צמד עבור מרמורק (37, פנדל ו-83) ואיתן בר הוסיף שער משלו בדקה ה-71. בן סולימני רק צימק זמנית (75), אבל באר שבע נותרה אחרונה, עם שתי נקודות ואפס ניצחונות.

מכבי בת ים - עמישב פתח תקוה 0:0

אכזבה גדולה לבת ים, שמאבדת את המקום הראשון למרמורק ונעצרת אחרי שלושה ניצחונות רצופים. פתח תקוה, שמנסה לברוח מהתחתית, עם תיקו שני ברציפות וללא הפסד כבר שלושה מחזורים.

הפועל קטמון - מכבי קרית מלאכי 1:2

איזו דרמה גדולה. האדומים השיגו ניצחון שני ברציפות והם שוב חזק בצמרת. הקבוצה החדשה של אלמוג כהן הייתה קרובה לחלץ נקודה, אבל נכנעה לשער ניצחון נהדר של שי אהרון, שמצא את הרשת שבוע שני ברציפות, הפעם עם פצצה לחיבורים, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. עוד קודם לכן, אהרון כבש את הראשון עבור ירושלים בדקה ה-20, לפני שדקל כחלון השווה (78) וצח זלינגר הורחק (86).

מכבי שעריים - קביליו יפו 2:0

סופסוף ניצחון ליפו, אחרי שלושה הפסדים מתוך ארבעה משחקים. דווקא העולה החדשה נעצרה אחרי תקופה מצוינת ושלושה ניצחונות רצופים, שהביאו אותה למשחק מפסגת הטבלה ערב המחזור. יאיר כהן צדק (63) וסוהיב פראג' (75) כבשו לאורחים, שהתרחקו מעט מהתחתית.

מכבי קרית גת - הפועל אזור 0:0

מכבי בת ים - עמישב פתח תקוה 0:0
בכורה לפיני בלילי, שעלה במדי בת ים בדקה ה-60.

צפון:

עירוני טבריה - אחווה עראבה 0:0

טבריה אומנם לא הפסידה עדיין, אבל היא סופרת תיקו שני ברציפות ואחרי פתיחה מצוינת, הליגה סוגרת עליה במהרה. עראבה, שבילתה את העונה שעברה בקרקעית הטבלה, שומרת על מגמת השיפור ועלתה לשמונה נקודות ליגה.

הפועל דלית אל כרמל - הפועל מגדל העמק 1:0

מי שניצלה את המעידה של טבריה היא מגדל העמק, שנהנתה משער בודד של רן גוזלן, בדקה ה-67. העולה החדשה ללא הפסד והיא במקום השני, מפגרת אחרי טבריה רק בהפרש שערים ועדיין ללא הפסד. דלית אל כרמל המתוסכלת נותרה בתחתית.

גבעת אולגה - הפועל עפולה 1:0

ניצחון חשוב מאוד לקבוצה של ירון הוכנבוים, שמחפשת את מקומה בצמרת הטבלה וצברה שלוש נקודות בפעם השנייהברציפות. שער בודד של שלום עקיבא בדקה ה-67 הספיק לעפולה. טל בניה, מאמן אולגה החדש, לא הצליח להצעיד את הקבוצה לניצחון ראשון העונה.

הפועל כפר קנא - הפועל הרצליה 0:0

עירוני קרית אתא - אסי גלבוע 1:0
לגלבוע: ארז יוסף (63)

הפועל חדרה - מכבי צור שלום 2:0
לצור שלום: חיים קימה (59), עדן יניב (77)

סקציה מעלות - מכבי כפר קנא 2:0
לכפר קנא: מחמוד ג'אבר (54), אופק יפרח (88)

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully