וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:2 למכבי יבנה על הפועל אשקלון

העולה החדשה שבה למסלול הניצחונות מול נועלת הטבלה האומללה. כפר סבא-הכח 2:1 , הפועל ירושלים-אחי נצרת 0:0

המחזור השביעי בליגה הלאומית, שיצא לדרך כבר ביום שישי, הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. הפועל כפר סבא חזרה לסורה והפסידה בקרב תחתית 2:1 להכח עמידר רמת גן, מכבי יבנה שבה לנצח, 0:2 על הפועל אשקלון המפורקת ואילו הפועל ירושלים ואחי נצרת נפרדו ב-0:0 מאכזב.

מכבי יבנה - הפועל אשקלון 0:2

יבנה פתחה את העונה בצורה מופלאה, אבל במחזורים האחרונים העולה החדשה נחלשה משמעותית ושיא הנפילה הגיע בדמות הפסד לראשון לציון במחזור שעבר. הפעם התייצבו השחקנים של יוסי זוזוט, אחרי הפגרה, מול הקבוצה הכי חלשה בליגה בפער ניכר וניצלו את ההזדמנות כדי לנצח לראשונה מאז ה-14 לספטמבר. יבנה כבשה פעמיים כבר במחצית הראשונה, כשתימור אביטן מוצא את הרשת בדקה השישית ואורן ניסים הוותיק מכפיל, בדקה ה-31. יבנה עולה בזכות הניצחון למקום החמישי, בצמוד למכבי פתח תקוה. אשקלון אחרונה, עם נקודה אחת בלבד.

הפועל כפר סבא - הכח עמידר רמת גן 2:1

הקבוצה מהשרון התעסקה השבוע בעיקר בשביתות וצרות כאלה ואחרות, עד שכלל לא היה ברור אם השחקנים בירוק יעלו בכלל למשחק. בסופו של דבר הם התרצו ושיחקו, אבל שוב הפסידו ונותרו מתחת לקו האדום, בעוד שהסגולים בורחים מעט מהתחתית הלוהטת, עם ניצחון שלישי העונה. זה התחיל מדהים עבור כפר סבא, עם שער של אדם מזרחי אחרי פחות מדקה. אבל רמת גן ענתה, עם שער של עומר רפס בדקה ה-12, לפני שהמהפך הושלם עם שער של עדן בטיט (20).

הפועל ירושלים - אחי נצרת 0:0

תוצאה מאכזבת עבור שתי הקבוצות בבירה. אחי נצרת נותרה עם נקודה יותר מירושלים, אבל שתיהן פיספסו הזדמנות להיצמד לפסגת הטבלה. עבור ירושלים, התיקו הזה קטע רצף של שני ניצחונות, אבל האדומים כבר עם שישה משחקים ללא הפסד. נצרת מסיימת בתיקו מאופס בפעם השנייה ברציפות והיא לא מנוצחת בארבעת המחזורים האחרונים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully