וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אני מרגיש מצוין בווסטהאם, כמו בבית"

קפטן נבחרת ישראל מרוצה מהחזרה להרכב: "כרגע אני כאן עד ינואר, אבל אני רוצה להוכיח את עצמי. לקחתי את הצ'אנס שלי"

ספורט 2

יוסי בניון נמצא במצב רוח טוב מאוד בימים האחרונים, אחרי שפתח לראשונה העונה בהרכב ווסטהאם ביום שבת האחרון, בישל שער, שיחק היטב וסייע לפטישים להביס את סאות'המפטון 1:4. כידוע, קפטן נבחרת ישראל מושאל לקבוצה של סם אלרדייס מצ'לסי עד חודש ינואר, אולם באנגליה מעריכים כי ווסטהאם תנסה להאריך את חוזהו כשזה יפוג.

"אני מרגיש כאן מצוין, מהיום בו הגעתי", אמר היום (שני) בניון. "אני מכיר הרבה אנשים במועדון, ומרגיש כאן כמו בבית. כרגע אני מושאל עד ינואר, אז אני רוצה ליהנות כמה שאוכל וכשאקבל את ההזדמנות שלי, אנסה להוכיח את עצמי".

על העובדה שבמשחקים הראשונים של ווסטהאם העונה לא שותף הרבה אמר הקשר הישראלי: "היה כיף לחזור. קשה לשחקן להגיע לקבוצה בלי להתאמן איתה לפני העונה. חייבים להיות סבלניים. אם לוקחים בחשבון גם את פגרת הנבחרות היו לי רק אולי ארבעה שבועות להתאמן עם הקבוצה, והיא שיחקה טוב. הקבוצה ניצחה, אז היה קשה לי להיכנס להרכב, אבל עכשיו כשקיבלתי את הצ'אנס לקחתי אותו ואני שמח".

"לקראת סוף המשחק הייתי קצת עייף", הודה בניון, שתשעים הדקות המלאות האחרונות שלו הי אי שם ב-13 במאי, במדי ארסנל, "אבל בסך הכל הרגשתי טוב. פיזית אני מרגיש טוב. בשבועיים האחרונים עבדתי קשה באימונים, ניסיתי לדחוף את עצמי הכי קשה שיכולתי כדי שאהיה מוכן. עשינו פתיחת עונה מצוין - 14 נקודות מ-8 משחקים, ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה. חשוב שננסה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully