וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ניצחה 60:64 בחוץ את פנאתינייקוס

אלופת אירופה השיגה ניצחון ענק באתונה, 19 נק' לספאנוליס מול האקסית, 6 בלבד לסופו בפאו. ניצחון לשאלון לפני מכבי

המשחק הכי גדול של הליגה היוונית בכדורסל, קרב הענקיות בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, נערך הערב (שני) באואקה באתונה ובסיומו, האורחים מפיראוס שוב היממו את הירוקים עם 60:64 בתום משחק כדורסל קשוח ומותח, כמיטב מסורת המפגשים בין השתיים.

אולימפיאקוס פתחה היטב עם 7:14 בזכות נקודות של ג'ואי דורסי, אבל דיאמנטידיס שמר את פאו בתמונה ובסיום הרבע הראשון האדומים הוליכו בארבע הפרש. פרפרוגלו הריץ את אולימפיאקוס קדימה גם בתחילת הרבע הבא, כשואסיליס ספאנוליס, שתמיד נהנה לחבוט בקבוצתו לשעבר, מתחמם, צולף ועוזר לאולימפיאקוס לרדת בפלוס 12 להפסקה, 28:40.

פאו לא אמרה נואש. נקודות של דיאמנטידיס ושני האקסים של מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס וסטפון לאזמה, השאירו אותה בתמונה ושתי שלשות של צארצריס, לצד נקודות של דיאמנטידיס קבעו מינוס ארבע בלבד, שתי דקות לסיום. בנקודה זו, פפאניקולאו צלף שלשה אדירה, ולמרות שדיאמנטידיס ענה באחת משלו, לירוקים לא היו עוד תשובות והקבוצה מפיראוס יצאה עם ניצחון גדול, שמשאיר אותה מושלמת בליגה, מול מאזן 1:1 של פאו.

ספאנוליס הוביל את אולימפיאקוס עם 19 נקודות, פרפרוגלו הוסיף 12 ופפאניקולאו תרם 9. דימאנטידיס צלף 19 לפאו, צארצריס ואוקיץ' הוסיפו 10 כל אחד. סופו סיים עם 6 נקודות בלבד, לאזמה עם 7, להם צירף 7 ריבאונדים ואילו דרווין קיצ'ן אקס מכבי ראשון לציון לא קלע בשבע וחצי דקות.

* בליגה הצרפתית, שאלון, שתפגוש את מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב, ניצחה 61:76 את נאנסי. המחצית הראשונה הייתה צמודה ובסיומה דווקא האורחים הוליכו בשתי נקודות, אבל משחק נהדר של בלייק שליב, עם 21 נקודות ושישה ריבאונדים, סידר לשאלון את הניצחון. בריון ראש הוסיף 12, סטיד טשיקמבוד קלע 11, איליאן אבטימוב 10 ואילו שלדן וויליאמס סיים עם 8 נקודות ו-12 ריבאונדים.

* באיטליה, ארמאני מילאנו השיגה 82:87 לא קל מול רומא. הקבוצה מהבירה התקרבה בדקות האחרונות, אבל מילאנו שמרה על היתרון וצברה ניצחון שני בארבעה מחזורים. יואניס בורוסיס הפציץ 26 נקודות למנצחים, כשהוא מוסיף 10 ריבאונדים. קית' לנגפורד צלף 19 וריצ'רד הנדריקס הסתפק ב-8 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully