וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד: "זלגו לי דמעות התרגשות לפני החזרה"

דווייט הווארד הודה שהתרגש מאוד לפני שובו למגרשים, אבל לא עזר ללייקרס שכבר במאזן 6:0 בקדם עונה: "אני עדיין קצת חלוד"

אחרי חצי שנה של שיקום ואחרי שאלות גדולות לגבי היכולת שלו לחזור, דווייט הווארד ערך הלילה (שני) הופעת מחודשת ב-NBA, וכמובן הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, לוס אנג'לס לייקרס. הווארד קלע 19 נקודות ב-8 מ-12 מהשדה, והוסיף 12 ריבאונדים ו-4 חסימות ב-33 דקות, אבל לא יכול היה לעצור את הרצף השלילי של הלייקרס בקדם העונה (מאזן 6:0).

הלייקרס רשמו 22 איבודים בהפסד 99:92 לסקרמנטו, שהתקיים לעיני 18,997 צופים בסטייפלס סנטר. זה המאזן הכי גרוע של הלייקרס בקדם עונה מאז שהחלו לעקוב אחרי המאזן ב-1982, אבל הווארד לא התרגש יותר מדי מההפסד, אלא מהקאמבק.

"אני כל שך שמח לחזור למגרש אחרי הניתוח שעברתי", אמר סופרמן, "אני הולך לנצל את המיטב מזה". גם בלייקרס הודו שחזרתו למגרשים היא מבורכת. "הוא נראה נורמלי לחלוטין מבחינתי בכל הנוגע לריצה שלו ולזרימה שלו על המגרש", אמר קובי בריאנט, "הוא נראה נהדר".

הווארד עצמו הודה שהוא בכה מהתרגשות לפני המשחק. "התרגשתי קצת, בגלל שלא הייתי על המגרש הרבה הרבה זמן, זלגו לי כמה דמעות", סיפר הווארד, "אני פשוט מודה לאלוהים שחזרתי כל כך מהר. לא ידעתי למה לצפות. זו הייתה חוויה מרגשת".

למרות הלי-הופ אחד ממסירה של פאו גאסול ועוד אחד מקובי בריאנט, ולמרות שסיים היטב כמה מהלכים התקפיים, הווארד הודה ש"הייתי קצת חלוד". ועדיין, למרות, המאזן המפתיע של הלייקרס, הוא סבור ש"לדעתי אנחנו הולכים להיות טובים השנה".

וסתם משהו קטן ומטופש: רוי היברט רוקד בציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully