וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לרוג'ר פדרר בבאזל, ברדיך כבר בלונדון

השוויצרי ניצח 5:7, 3:6 את בקר הגרמני. ולנסיה: יואיט הפתיע את חואן מונאקו. תומאס ברדיך השישי שהבטיח מקום במאסטרס

עונת הטניס ממשיכה להתקרב לסיומה בצעדי ענק וכשנותרו שבועיים בלבד לטורניר הגמר של העונה, שייערך בלונדון, יצאו היום (שני) לדרך שני טורנירים בסבב ה-ATP, בבאזל השוויצרית ובולנסיה הספרדית.

בשוויץ, שם מחולקים פרסים על סך 1.404 מיליון יורו, רוג'ר פדרר, שזכה בטורניר חמש פעמים בשש השנים האחרונות, עלה לסיבוב השני. פדרר התקשה מעט במערכה הראשונה, אבל הצליח לנצח בסופו של דבר את בנג'מין בקר הגרמני 5:7, 3:6. במערכה הראשונה הוא הצליח להשיג שבירה רק במשחקון ה-12, אחרי שלא ניצל 7 נקודות שבירה, וניצח את המערכה 5:7. במערכה השנייה זה כבר היה פשוט יותר, והשוויצרי ניצח תוך שעה ו-28 דקות את יריבו (76 בעולם).

את הטורניר פתח הניצחון של ז'וליאן בנטו 6:4, 3:6, 3:6 על אלכס קוזנצוב והניצחון של לוקאש קובוט הפולני, 4:6, 4:6 על לוקאס לאקו מסלובקיה.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
זכה בטורניר בחמש מתוך שש השנים האחרונות. פדרר/רויטרס

בולנסיה, שם הפרסים עומדים על 1.424 מיליון יורו, הפתיע לייטון יואיט האוסטרלי הוותיק, שזכה בכרטיס ווילד קארד לטורניר, את חואן מונאקו הארגנטינאי כבר בסיבוב הראשון. המדורג רביעי לא היה בעניינים ויואיט ניצל זאת כדי להשיג 3:6, 4:6 מצוין מבחינתו. דויד גופין העיף את פבלו אנדוחר המקומי עם 2:6, 2:6 קליל ובהמשך הערב ישחקו בולנסיה ג'ון איסנר (חמישי בטורניר) מול פאביו פוניני ואלברט ראמוס וינולאס המקומי מול ראג'יב ראם.

לייטון יואיט טניסאי אוסטרלי. רויטרס
מראות שמחה נדירים. יואיט/רויטרס

ברדיך כבר בלונדון

תומאס ברדיך הפך לטניסאי השישי שהבטיח את מקומו בטורניר גמר המאסטרס בלונדון, אחרי שזכה אתמול בטורניר שטוקהולם. הצ'כי, שגבר על צונגה בגמר, צפוי לשחק בלונדון שנה שלישית ברציפות, כשבשנה שעברה הגיע לחצי הגמר, והפסיד לצונגה.

השחקנים שהבטיחו כבר את מקומם בטורניר גמר המאסטרס, מלבד לברדיך, הם רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, רפאל נדאל ודויד פרר. כמובן שהשתתפותו של נדאל מוטלת בספק, לאור העובדה שהספרדי סובל מפציעה שבגינה נעדר מהמגרשים מטורניר ווימבלדון. הבאים שצפויים להבטיח את השתתפותם בלונדון הם חואן מרטין דל פוטרו (המדורג 7 בעולם, שזכה אתמול בטורניר וינה) וצונגה (8 בעולם), כשגם ינקו טיפסרביץ' (9 בעולם) כבר בהיכון. המדורג עשירי הוא ניקולס אלמגרו, ולא רחוק ממנו רישאר גסקה. התוצאות מהטורנירים שנערכים בשבוע בבאזל ובוולנסיה יכריעו, יחד עם הטורניר בפאריס בשבוע הבא.

תומאס ברדיך. רויטרס
יהיה מעניין. ברדיך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully