וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה: "תפקידן של האגודות לדאוג לסטאין"

באיגוד האתלטיקה הגיבו לראשונה לתמונות שחשפו את רץ המרתון משמש כמאבטח: ”האיגוד סייע להיילה ככל הניתן”

חובבי הכדורסל הישראלי שהגיעו אתמול (ראשון) למשחק הליגה בין מכבי ראשון לציון להפועל אילת בבית מכבי, הופתעו לראות שאחד הסדרנים במשחק, היה לא אחר מאשר היילה סטאין, רץ המרתון הישראלי ושיאן ישראל בריצות למרחקים ארוכים.

התמונות המביכות שבהן נצפה סטאין כשהוא לובש מדי מאבטח, גרמו לסערה די גדולה וביקורת קשה כלפי איגוד האתלטיקה, שהיום החליט להגיב לפירסומים הלא נעימים הללו.

"אין זה מתפקיד האיגוד לשלם את משכורתם של אתלטים ומאמנים, אלא מתפקידן של האגודות אליהן משתייכים האתלטים והמאמנים, אולם, כאמור, גם אלו סובלות מבעיות תקציביות קשות ובלתי סבירות". כך בהודעת התגובה של איגוד האתלטיקה.

המרתוניסט היילה סטאין משמש כמאבטח באולמה של מכבי ראשון לציון. נמרוד סונדרס
לא נעים. סטאין נבוך במהלך המשחק אמש./נמרוד סונדרס

חרף מצבו הקשה של סטאין, באיגוד טוענים כי הם עדיין מנסים לסייע לאתלט: "האיגוד סייע ומסייע להיילה ככל הניתן. גורמים באיגוד הם אלו שסייעו לו במציאת עבודה נוספת שתסייע לו בהשלמת הכנסתו. בעקבות הבעיות האישיות של היילה יו"ר האיגוד, שלמה בן גל ביקש מהיילה למצוא לעצמו דירה קטנה בת"א על מנת שיוכל לגור בה, אותה יממן אחד מנותני החסות של האיגוד לפחות בשנה הראשונה".

סטאין עצמו התייחס מוקדם יותר למצבו, ואמר: "17 שנים הייתי ספורטאי, יותר מ-12 שנה הייתי אלוף ישראל. אני חייב לעבוד באתלטיקה, לאמן קבוצה, כל הספורטאים התפזרו. לא מצאתי מישהו לאמן. אין מספיק ספורטאים, וחבל כי במקצוע שלי הייתי יכול לקדם את הספורטאים הבאים".

המרתוניסט היילה סטאין משמש כמאבטח באולמה של מכבי ראשון לציון. נמרוד סונדרס
הבעת פניו מספרת הכל. היילה סטאין/נמרוד סונדרס

יש לציין שהמקרה של סטאין אינו יוצא דופן במציאות העגומה של הספורט בישראל. רק לאחרונה ספג הוועד האולימפי ביקורת נוקבת על רקע העובדה שאלכס אברבוך, מיכאל קלגנוב וגל פרידמן, לא הצליחו להשתלב בתפקידי אימון וניהול בענפים שבהם כיכבו וחלקם נאלצים לחתום כיום על אבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully