וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שגיב כהן, אלנתן סלמי ורועי לוי שוחררו

22.10.2012 / 12:00

השלושה שמעו מההנהלה כי הם אינם בתוכניות ורשאים לחפש קבוצה כדי לעזוב בינואר. משה מישאלוב סובל מקרע קטן

one

בהפועל עכו מנסים להתאושש מההפסד בשבת למכבי תל אביב, וכבר חושבים על המשחק הבא בעוד כשבועיים נגד עירוני קרית שמונה, בו הם מקווים לחזור למסלול הניצחונות. למרות המשחק החלש, בקבוצה מאמינים שזו הייתה מעידה חד פעמית ויחד עם ההתלהבות שאפיינה את השחקנים במחזורים האחרונים הם יוכלו להמשיך ולהישאר בצמרת.

בינתיים ערכו בקבוצה שיחות עם רועי לוי, שגיב כהן ואלנתן סלמי, והודיע להם כי הם אינם בתוכניות של המועדון וכי הם משוחררים. כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי השלושה יחד עם דימקאו פידליס ולוהאב כיאל צפויים לקבל הודעת שחרור, זאת בהתאם לנסיבות שיווצרו עד ינואר. לוי, כהן וסלמי לא נכללו בסגל בשבועות האחרונים וחודשיים לפני פתיחת חלון ההעברות הם התבשרו על שחרורם.

מי שקיבל זריקת הרגעה הוא משה מישאלוב, שנפצע בהתמודדות מול האקסית בשבת, ובבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא סובל מקרע קטן. משמעות הדבר שהשחקן עלול אולי להחמיץ רק את משחק הליגה הקרוב בשבוע הבא ולאחר מכן לחזור. מי שאמור להחליף אותו במרכז ההגנה הוא דין מימוני, שנכנס כמחליף, ופידליס ישוב לסגל ויפתח על הספסל.

עדיין לא ברור האם שמעון הדרי יקיים שינויים בהרכב אחרי שבשבועות האחרונים הוא פתח עם הרכב כמעט זהה לחלוטין. לא מן הנמנע שגיא דיין יחליף את אחד הקשרים, נבוישה מרינקוביץ' או יובל שבתאי שהיו פחות טובים בשבת. גם האפשרות שדייויד גומז ייכנס להרכב קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully