וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תועמד לדין משמעתי

22.10.2012 / 16:05

הסיבה: זריקת האבוקה של אוהדי הקבוצה במהלך המשחק במלחה. מתן נאור: "זאת אותה הקבוצה של הליגה הלאומית"

קובי אליהו

חגיגות גדולות נרשמו אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב לאחר הניצחון הגדול על הפועל ירושלים במלחה 77:84, אך האירוע שבו השליכו אוהדי הקבוצה אבוקה לא עבר בשקט. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, החליט היום (שני) כצפוי להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי שייערך ביום חמישי הקרוב.

בדו"ח השופטים והמשקיף, צוינה הדלקת האבוקה בתחילת המשחק, מכיוון קהל אוהדי הפועל ת"א. ויינברג קיבל את דו"ח המשקיף, תוך שהוא מבקש שעל הקבוצה יוטל להגיש תוכנית עבודה למיגור האלימות, כולל האלימות המילולית בקרב קהל אוהדיה. בנוסף, ביקש היועץ המשפטי כי על הקבוצה יוטל קנס כספי ועונש על תנאי לשני משחקים, שישלול ממנה את הזכות השמורה בתקנון לרכוש כרטיסים עבור אוהדיה למשחקי החוץ. כזכור, האבוקה של אוהדי הקבוצה, גרמה למהומה גדולה במהלך המשחק, שבמהלכה נכנסו שוטרים ומאבטחים לתוך יציע האוהדים והחלו להתעמת עימם.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. קובי אליהו, קובי אליהו
"הקהל דחף אותנו והיה פשוט כיף". מתן נאור/קובי אליהו, קובי אליהו

מתן נאור: "הקהל דחף אותנו לאורך כל המשחק"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

למרות שמספר אוהדים אדומים נעצרו אמש בעקבות התפרעויות ביציעים, בקבוצה יצאו עם הרגשה חיובית מאוד מהניצחון ואמונה שניתן להוציא דברים יפים במהלך העונה הזאת. בקבוצה ינוחו היום ומחר יחלו את ההכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול עירוני אשקלון.

"אנחנו משחקים כדורסל בשביל לנצח וזה כיף גדול, גם בשבוע שעבר וגם השבוע היתה אווירה מדהימה ועם אווירה כזו אפשר להחזיק משחק שלם", אמר הקפטן מתן נאור לאחר המשחק, "יש אנרגיות, אני לא יודע כמה שחקתי מול ירושלים אבל זה הרגיש לי מאוד קל, זה היה דרייב שאני לא יודע מאיפה הוא בא, הקהל דחף אותנו והיה כיף, פשוט כיף".

נאור סיפר על האמונה בקבוצה לפני המשחק: "אמרתי לפני המשחק שמבחינה תקציבית אנחנו אנדרדוג וידענו את זה גם לפני המשחק מול ירושלים אבל ברגע שהמשחק מתחיל אתה שם הכל בצד. הקבוצה שניצחה אתמול היא אותה קבוצה של השנה שעברה של הליגה הלאומית רק בלי קורי קאר ואני חושב שאם היינו באים עם הסגל הזה רק תחת שם של קבוצת אחרת בחיים הטלוויזיה לא הייתה משדרת את המשחק הזה וזה הכח של הפועל תל אביב".

נאור נזכר בניצחון הראשון שלו עם הפועל תל אביב במלחה, בעונת 2002/3 ומבקש לא להסחף, "להיסטוריה יש נטייה לחזור על עצמה ואני זוכר היטב את השנה הראשונה שלי בהפועל בקדנציה הקודמת אחרי העליית ליגה, ניצחנו אז במלחה וההמשך היה הרבה פחות טוב ובגלל זה זה כיף שניצחנו אבל אנחנו נשארים עמוק למטה ועל הקרקע ושבוע הבא עוד משחק, לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully